Gå til innhold

Helseattest for taxi


Tor987

Anbefalte innlegg

Er det mulig å får helseattest for taxi når man bruker sovemedisin fast? I dette tilfelle Zopiclone Actavis 7.5mg. Eller ville det vært annerledes med andre merker/typer?
Jeg vet at det er strenge krav til helseattest for taxi, for kundene skal jo være sikre på at de transporteres på en trygg måte. Derfor er det viktig for meg å vite før jeg går videre på kurs. Og det tar lang tid å få svar fra fastlege. Derfor spør jeg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (9 minutter siden):

Det jobber ingen lege her lenger. :)

Jeg trodd dette var et forum hvor man kunne få svar fra en lege. Hvorfor heter da siden doktor online?
Men da får jeg henvende med andre steder.

Takk for raskt svar

Noen gode forslag til andre sider?

Endret av Tor987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor987 skrev (59 minutter siden):

Hvorfor heter da siden doktor online?

Historiske årsaker 😉 Det var fagpersoner her da siden ble startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor987 skrev (8 timer siden):

Jeg trodd dette var et forum hvor man kunne få svar fra en lege. Hvorfor heter da siden doktor online?
Men da får jeg henvende med andre steder.

Takk for raskt svar

Noen gode forslag til andre sider?

Det er en doktor her og han heter Kupton. 

Anonymkode: fcce0...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor987 skrev (13 timer siden):

Er det mulig å får helseattest for taxi når man bruker sovemedisin fast? I dette tilfelle Zopiclone Actavis 7.5mg. Eller ville det vært annerledes med andre merker/typer?
Jeg vet at det er strenge krav til helseattest for taxi, for kundene skal jo være sikre på at de transporteres på en trygg måte. Derfor er det viktig for meg å vite før jeg går videre på kurs. Og det tar lang tid å få svar fra fastlege. Derfor spør jeg her :)

Du kan ikke bruke medisinen fast. Se Midler som kan påvirke kjøreevnen (§§ 35–37) - Helsedirektoratet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...