Gå til innhold

Du som mener at brenning av koranen bør forbys, mener du at forbudet mot filmen "Life of Brian" burde blitt opprettholdt?

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (14 minutter siden):

En kan ikke likestille filmen Life of Brian med det å brenne Koranen eller Bibelen på torget.

I begge tilfeller ble/blir religiøse dypt krenket. 

Fortsetter under...

Savannah skrev (16 minutter siden):

Det hadde ikke gjort oss noe om mer ble forbudt i dag.  Har jeg lov å tisse på det norske flagget? 

Hvorfor er man så opptatt av et lite tøystykke kalt et flagg? Det er helt absurd. Hvis man mener at USA er en undertrykkende imperialistisk krigersk stat må det være lov å si dette, eller brenne USAs flagg som en protest.

slabbedask skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er man så opptatt av et lite tøystykke kalt et flagg? Det er helt absurd. Hvis man mener at USA er en undertrykkende imperialistisk krigersk stat må det være lov å si dette, eller brenne USAs flagg som en protest.

Det er lov i USA og brenne flagget og tisse på det også.  Kan ikke si at jeg bifaller det.

Vhanja skrev (33 minutter siden):

Det er vel ulovlig å urinere på offentlig sted, så du kunne bli tiltalt for det. Mer enn selve flagget.

I USA har jeg "lov" til å tisse på flagget, men tror det ville blitt kraftige reaksjoner.  Amerikanere mener det er demokrati.  Det mener ikke jeg.  Jeg har ikke lov å drikke alkohol på gata der borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...