Nicklusheletida Skrevet 20. august 2023 Skrevet 20. august 2023 Tirsdag : Trening på Sats. Tredemølle og styrke for hele kroppen Onsdag . Trening på Sats. Tredemølle og styrke for hele kropoen + trappene hjemme. 4x 9 etasjer. Torsdag : powerwalk 6 km. 9 etasjer trapper. Søndag : Trening på Sats. Tredemølle og styrke for hele kroppen. Jeg går i trapper på jobb også, men det er bare 2 etasjer. 2 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2023 Skrevet 20. august 2023 Jeg har hatt en svært slapp sommer, men denne uka har det vært litt fart igjen: Mandag - 9 km tur Onsdag - flere strekninger hit og dit, ca. 6.8 km + 3 timer bowling, kjempegøy! Torsdag - 8 km kveldstur Fredag - 3,75 km gåtur til butikken Lørdag - 4 km turorientering, skikkelig artig! Søndag - 10 min oppvarming på mølla + 25 min styrke og smidighet for ryggen 2 Siter
påskelilje Skrevet 20. august 2023 Skrevet 20. august 2023 Mandag: styrketrening på treningssenteret, 1 time Torsdag: bærtur på fjellet. Kanskje ikke trening, men gåing i ulendt terreng og mye bøying, 2-3 timer. Fredag: styrketrening på treningssenteret, 1 time Søndag: fjelltur i lett terreng (vi tok skiheisen opp på toppen og gikk innover fjellet og så ned i dalen. Ca tre timers tur. 2 Siter
Fru2020 Skrevet 22. august 2023 Skrevet 22. august 2023 Glemte å skrive her. Tirsdag, torsdag, lørdag og søndag gåtur ca 45 min Mandag, tirs, ons,tors : mediyoga 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.