Gå til innhold

Hva er gyldig grunn for skulk i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor starter du tråder som dette her? Dette hører hjemme på ung.no, der vil du få de svarene du ønsker.  Her vet du at du vil få svar du ikke liker, også blir du sur og sier at alle bare er i mot deg. 

Kan ikke forstå hvorfor det er så givende, men whatever floats your boat.

Vhanja skrev (6 minutter siden):

Hvorfor starter du tråder som dette her? Dette hører hjemme på ung.no, der vil du få de svarene du ønsker.  Her vet du at du vil få svar du ikke liker, også blir du sur og sier at alle bare er i mot deg. 

Kan ikke forstå hvorfor det er så givende, men whatever floats your boat.

Nei du kan si din mening uten å vurdere meg. Du kan si ja eller nei og du kan velge å gå inn med åpent sinn og snakke ordentlig. Hvis du ikke kan det kan du flytte inn på gamlehjem. 

Anonymkode: 141c1...805

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men jeg er ganske sliten etter helgen. 

Festing i helgen er aldri god nok grunn for å droppe skole eller jobb mandag. Legg deg tidlig i kveld og ikke kjenn etter når vekkerklokka ringer, bare stå opp. 

laban skrev (44 minutter siden):

Festing i helgen er aldri god nok grunn for å droppe skole eller jobb mandag. Legg deg tidlig i kveld og ikke kjenn etter når vekkerklokka ringer, bare stå opp. 

Tror du det er så enkelt? Det er tungt å stå opp når man er syk 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan faktisk bli syk 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du faktisk blir syk, da er det jo per definisjon ikke skulking. 

Det å være trøtt etter festing er ikke sykdom. Det å skulke pga det er enten uansvarlig ungdomsoppførsel eller, hvis man er eldre,  tegn på et mulig problematisk forhold til alkohol.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sliten etter helgen er noe annet enn syk. Du skrev "skulk" i overskriften.

Jeg påstår ikke at det er så enkelt i betydning lystbetont. Men det er så "enkelt" som at det er akkurat det du bør gjøre. 

Og ja, jeg har opplevd hverdager da jeg har hatt lyst til å bli i senga. Men etter 40 år i heltidsjobb har jeg et fravær som ville fått enhver helseminister til å gråte av glede. 

Endret av laban
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Hvis du faktisk blir syk, da er det jo per definisjon ikke skulking. 

Det å være trøtt etter festing er ikke sykdom. Det å skulke pga det er enten uansvarlig ungdomsoppførsel eller, hvis man er eldre,  tegn på et mulig problematisk forhold til alkohol.

Hvorfor skal det være svart på hvitt? Tror du alt er svart hvitt tenkning? 

Hvorfor skal det være svart på hvitt? Tror du alt er svart hvitt tenkning? 

Hva sier sjefen til at du har så mye fravær på mandager?

jeg tenker den første sykedagen burde vært uten lønn.

Anonymkode: 68d34...6de

laban skrev (8 minutter siden):

Sliten etter helgen er noe annet enn syk. Du skrev "skulk" i overskriften.

Jeg påstår ikke at det er så enkelt i betydning lystbetont. Men det er så "enkelt" som at det er akkurat det du bør gjøre. 

Og ja, jeg har opplevd hverdager da jeg har hatt lyst til å bli i senga. Men etter 40 år i heltidsjobb har jeg et fravær som ville fått helseministeren til å gråte av glede. 

Jeg sliter med å våkne om morgenen. Spesielt hvis jeg er syk og nå føler jeg meg syk. Har du godt immunforsvar siden du aldri er syk? Jeg har ikke lyst å stå opp tidlig. Imorgen. 

Hva sier sjefen til at du har så mye fravær på mandager?

jeg tenker den første sykedagen burde vært uten lønn.

Anonymkode: 68d34...6de

Har ikke fravær faktisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...