Gå til innhold

Hva er gyldig grunn for skulk i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal det være svart på hvitt? Tror du alt er svart hvitt tenkning? 

Anonymkode: 141c1...805

Som sagt. Hvis du ønsker forståelse for at du skulker mandag pga festing i helga, så bør du heller skrive på ung.no. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du godt immunforsvar siden du aldri er syk?

Kanskje. Dessuten tror jeg på helbredelse ved ignorering.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke lyst å stå opp tidlig. Imorgen. 

Voksne må gjøre en god del ting som ikke er så lystbetont. 

laban skrev (1 minutt siden):

Kanskje. Dessuten tror jeg på helbredelse ved ignorering.

Voksne må gjøre en god del ting som ikke er så lystbetont. 

Ignorering av hva? Hæ? Sykdom? Så hvis jeg får kreft så skal jeg ignorere det? 

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Som sagt. Hvis du ønsker forståelse for at du skulker mandag pga festing i helga, så bør du heller skrive på ung.no. 

Jeg kunne vært moren din jeg. Så gå å legg deg du! Natta! 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hvis jeg får kreft så skal jeg ignorere det? 

Nei, ikke kreft og andre alvorlige sykdommer. Men mindre ting som er ubehagelige, men ikke farlige. 

Jeg skrev dessuten ikke at du skulle ignorere noe som helst, jeg svarte på hvorfor sykefraværet mitt er lavt. 

Annonse

laban skrev (5 minutter siden):

Nei, ikke kreft og andre alvorlige sykdommer. Men mindre ting som er ubehagelige, men ikke farlige. 

Jeg skrev dessuten ikke at du skulle ignorere noe som helst, jeg svarte på hvorfor sykefraværet mitt er lavt. 

Men jeg har vondt i viljen og så er jeg trøtt og sliten. Var du aldri det? 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg skulket mye fra skolen. Gjorde ikke noe det, har fast ufør og greier. 😃

Anonymkode: 8d2eb...090

Jeg har ikke tenkt å bli ufør noen gang. Men ja helgen skulle vært lenger. Det blir for lite hvile, for meg. Mandager burde vært fri. 

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Anonymkode: 68d34...6de

Huff. Men noen de må ha hjelp fra nav. Det er ikke alt man kan velge i livet. Derfor er det stygt og linke til en sånn sang. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ey, facepalm ??? Jeg påpekte bare at nav har helt greie ordninger om man heller vil sove.

Altså, nå må du bare gi deg! For det første er du ufin og for det andre drar du det så langt nå at det er fullstendig umulig å ta deg på alvor.

Lady HM skrev (3 minutter siden):

Altså, nå må du bare gi deg! For det første er du ufin og for det andre drar du det så langt nå at det er fullstendig umulig å ta deg på alvor.

Men jeg er jo ufør. Det er fakta . Jeg skulket mye også. Gutter som gjør slikt havner utenfor arbeidslivet. Er jeg ufi for det? Nå har jeg jo en diagnose der 80% blir ufør også da men…

Denne diskusjonen er helt tullete.  En anonym diskuterer med en annen anonym og det er umulig å vite hvem er hva.  Skulk er negativt og ingen sier "ja det er greit å skulke".  Diagnoser trenger ikke å være unnskyldning for skulk og i hvert fall ikke for å være ufin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...