Gå til innhold

Hva er gyldig grunn for skulk i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men det er meg du pleier å kjefte på ikke den du kjeftet på. Kanskje du blandet ab ? 

Anonymkode: 141c1...805

Jeg "kjefter" (for å bruke dine ord, dagens ungdom pleier å kalle det kjefting når man blir motsagt) kun etter innhold i innleggene, ikke hvem som har skrevet det. 

Og jeg er litt i overkant opptatt av at uføre ikke skal stigmatiseres, og derfor fikk den kommentaren "kjeft" - dette hadde vært "kjeft" til hvem som helst som hadde skrevet det samme.

Annonse

Everybody skrev (44 minutter siden):

Schizofreni ble før i tiden sett på som en mildere grad av demens?

Ja praecox betyr prematur og dementia betyr demens. De gikk bort fra dette navnet da mange kom seg og ble bedre eller friske. Demens er konstant og forverrer seg.

Anonymkode: 8d2eb...090

Lady HM skrev (1 time siden):

Jeg "kjefter" (for å bruke dine ord, dagens ungdom pleier å kalle det kjefting når man blir motsagt) kun etter innhold i innleggene, ikke hvem som har skrevet det. 

Og jeg er litt i overkant opptatt av at uføre ikke skal stigmatiseres, og derfor fikk den kommentaren "kjeft" - dette hadde vært "kjeft" til hvem som helst som hadde skrevet det samme.

Jeg er ikke vant til kjeft. Tenk om jeg er 70 år og så bare antar du at jeg er i dangens ungdom? 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke vant til kjeft. Tenk om jeg er 70 år og så bare antar du at jeg er i dangens ungdom? 

Jeg hadde svart det samme selv om innholdet hadde vært skrevet av en person på 70.

Dessuten, å bli motsagt er ikke kjeft.

Lady HM skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde svart det samme selv om innholdet hadde vært skrevet av en person på 70.

Dessuten, å bli motsagt er ikke kjeft.

Jo jeg får alltid kjeft nesten bare ikke i dag. Bør jeg drikke champagne? 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

I dag?

Anonymkode: 68d34...6de

Nei jeg kan ikke drikke i dag selv om jeg akkurat i dette sekund har lyst til det. Dagen var liksom ok og så snudde det brått. Nå er jeg faktisk ganske sur eller skuffet.  Det skal ikke så mye til for tiden. 

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei jeg kan ikke drikke i dag selv om jeg akkurat i dette sekund har lyst til det. Dagen var liksom ok og så snudde det brått. Nå er jeg faktisk ganske sur eller skuffet.  Det skal ikke så mye til for tiden. 

Hvis du klarer å regulere følelser uten rusmidler så er det det beste. For alle begynner i det små mtp å regulere følelser på den måten. Og alle bør unngå å drikke pga vonde følelser. Det er jævlig når man først er stuck tro meg. 

Glitter skrev (13 minutter siden):

Hvis du klarer å regulere følelser uten rusmidler så er det det beste. For alle begynner i det små mtp å regulere følelser på den måten. Og alle bør unngå å drikke pga vonde følelser. Det er jævlig når man først er stuck tro meg. 

Det går så vidt. Akkurat i dag er verden ganske dum. Alkohol redder meg alltid i helgene. Jeg liker ikke føle meg svak. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det går så vidt. Akkurat i dag er verden ganske dum. Alkohol redder meg alltid i helgene. Jeg liker ikke føle meg svak. 

Verden er dum iblant og jeg skjønner du føler det sånn. Jeg bare vil ikke at du skal ende som meg med alkoholinntak. Det starter alltid i det små vet du. Bare ta vare på deg selv uten den alkohol-shiten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...