Gå til innhold

Hvilken brus er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min er grans cola x,  men grunnet en medisin jeg må ta, må jeg være måteholden med koffeinholdige drikker. Så nå går det mye i mitt andrevalg villa uten sukker. Det som før het villa Farris.

Anonymkode: 50dd5...c03

Grans cola? Min er iste da jeg ikke har favoritt brus. Liker godt Fanta og :) 

Anonymkode: f9983...192

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Min er grans cola x,  men grunnet en medisin jeg må ta, må jeg være måteholden med koffeinholdige drikker. Så nå går det mye i mitt andrevalg villa uten sukker. Det som før het villa Farris.

Mine favoritter er Pepsi max som første valg og deretter Fanta og Villa uten sukker.   

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Drikker ikke mye brus, og særlig sjelden brus med sukker. Den definitivt beste brusen er Coca Cola med sukker, men drikker det som sagt sjelden. Solo med sukker er også bedre enn sukkerfritt, men unngår på grunn av sukkerinnhold. Beste av de jeg drikker i mellom er Pepsi Max, men drikker ikke det ofte heller, kanskje en gang eller to i måneden. Får i meg mer øl og vin, for å si det sånn 😅

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg drikker ikke svart-brus fordi jeg synes det rett og slett smaker grusomt, det er forbeholdt når jeg har omgangssyke. Ellers drikker jeg ikke så mye brus, men de sukkerfrie gulbrus-variantene, sukkerfri Sprite og sukkerfri Villa er gode.

Annonse

Jeg drikker sjelden brus, men velger som regel vanlig Coca cola med sukker, eller Solo med sukker hvis jeg skal ha brus. Evt Fanta lemon (også den med sukker). Som regel kjøper jeg ei flaske Farris mens mannen kjøper Cola Zero når vi er på farten 😄 

Annonse

Vendi skrev (23 minutter siden):

Den informasjonen vi får om hvorvidt kunstige søtningsstoffer er farlige eller ikke, synes jeg endrer seg hele tida. 

Jeg drikker Pepsi Max, og har ikke tenkt å slutte med det bare fordi det en periode nå kanskje skulle være "farlig" igjen. 

Jeg har bare hørt og lest dette så forholder meg til det. 

Anonymkode: f9983...192

Jeg symes rød-Cola med sukker er best, men drikker det uhyre sjeldent.

Jeg kjøper pepsi max på lange bilturer for å få væske og koffein.

Jeg tror ikke på at sukkerfritt er like fetende som sukker. Det er nesten som å si at kalorier ikke har noe å si for overvekt. En så fantastisk påstand krever fantastiske bevis. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...