Gå til innhold

Overflødig forhud

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 42 år og synes jeg har mye forhud. I slapp tilstand er forhuden min ca 1,5 cm lenger enn penishodet og når jeg trekker den helt tilbake buer penishodet nedover. I erigert tilstand er hele penishodet dekket og når jeg trekker tilbake forhuden blir det en tykk klump med forhud på skaftet. Jeg tok det opp med fastlegen for mange år siden. Da var i tillegg strengen på undersiden kort slik at jeg ikke klarte å trekke forhuden helt bak. Jeg fikk en kortisonsalve som tøyde denne strengen og det ble bedre. Jeg finner lite info rundt dette på nett. Jeg har lite lyst å ta det opp igjen med legen hvis det ikke er noe. 

Anonymkode: 0df9f...525

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474697-overfl%C3%B8dig-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er en mann på 42 år og synes jeg har mye forhud. I slapp tilstand er forhuden min ca 1,5 cm lenger enn penishodet og når jeg trekker den helt tilbake buer penishodet nedover. I erigert tilstand er hele penishodet dekket og når jeg trekker tilbake forhuden blir det en tykk klump med forhud på skaftet. Jeg tok det opp med fastlegen for mange år siden. Da var i tillegg strengen på undersiden kort slik at jeg ikke klarte å trekke forhuden helt bak. Jeg fikk en kortisonsalve som tøyde denne strengen og det ble bedre. Jeg finner lite info rundt dette på nett. Jeg har lite lyst å ta det opp igjen med legen hvis det ikke er noe. 

Du får i alle fall ikke hjelp om du ikke tar det opp med legen... Her er det dessverre ikke noen lege/helsepersonell som svarer lengre.

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Du får i alle fall ikke hjelp om du ikke tar det opp med legen... Her er det dessverre ikke noen lege/helsepersonell som svarer lengre.

Ok. Hva er andres erfaring da? Jeg kjenner lite til "hvordan det skal se ut" men føler det mye hud...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ok. Hva er andres erfaring da? Jeg kjenner lite til "hvordan det skal se ut" men føler det mye hud...

Aner ikke da jeg er kvinne, men jeg har ikke reagert på mye hud hos noen av de menn jeg har vært intime med.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns det høres ut som du har mye hud, og syns at din egen opplevelse er tilstrekkelig til å ta opp dette med lege. Påvirker dette hygiene eller sexlivet ditt er det ikke usannsynlig at du blir vurdert for inngrep. 

Kayia skrev (54 minutter siden):

Jeg syns det høres ut som du har mye hud, og syns at din egen opplevelse er tilstrekkelig til å ta opp dette med lege. Påvirker dette hygiene eller sexlivet ditt er det ikke usannsynlig at du blir vurdert for inngrep. 

Hei!

Det påvirker ikke sexlivet (så vidt jeg vet), men jeg synes det er mye hud å dra og den føles litt i veien... Kona har ingen problemer med det. Har til tider litt problemer å kontrollere strålen ved vannlating, men det går stort sett bra når jeg får trukket tilbake. Det er kun min egen følelse som det er problemer for og jeg har hatt litt komplekser med dette... Som skrevet over tok jeg dette opp med legen for mange år siden, men da var situasjonen en helt annen med kort streng i tillegg. Jeg vurderer nå om jeg skal ta det opp igjen med legen og kommentaren din puffet litt på det også. Takk for det👍

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...