Gå til innhold

Frokostbuffet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lær deg gangetabellen du. Det er ikke alltid nødvendig å være sånn. 

Anonymkode: c967d...83e

Jeg lærte gangetabellen etter at den hang over senga mi jele jøvla sommerferien! Jeg slet sykt med matte i barneskolen. Jeg skjønte nada 🤣 det var mye gråt over leksene det. Helt til det en dag på grunn av en lærer så meg og smalt det mer på plass. Den mest strenge og autoritære læreren også. Han sa : Kashmir jeg er litt irritert fordi du ikke spør når jeg uttrykkelig sier fra at det MÅ dere gjøre! Jeg ser at du ikke får med deg, og nå må vi gjøre noe med det. 

Det hjalp ganske mye, men jeg hafde jo opparbeidet meg skikkelig sperre. Mye jøvla jobb. Jeg måtte se det i praksis. Akkurat som med planeter og stjerner og hele det totalt traumatiske universet. 

Jeg er for ironi. Det er ikke så vondt ment da jeg har mitt også. Som du ser. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474762-frokostbuffet/page/5/#findComment-4199720
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg lærte gangetabellen etter at den hang over senga mi jele jøvla sommerferien! Jeg slet sykt med matte i barneskolen. Jeg skjønte nada 🤣 det var mye gråt over leksene det. Helt til det en dag på grunn av en lærer så meg og smalt det mer på plass. Den mest strenge og autoritære læreren også. Han sa : Kashmir jeg er litt irritert fordi du ikke spør når jeg uttrykkelig sier fra at det MÅ dere gjøre! Jeg ser at du ikke får med deg, og nå må vi gjøre noe med det. 

Det hjalp ganske mye, men jeg hafde jo opparbeidet meg skikkelig sperre. Mye jøvla jobb. Jeg måtte se det i praksis. Akkurat som med planeter og stjerner og hele det totalt traumatiske universet. 

Jeg er for ironi. Det er ikke så vondt ment da jeg har mitt også. Som du ser. 

Ja. Jeg ser du har ditt. Da er vi enig om at kaviar ikke er avfall da men rogn. 

Anonymkode: c967d...83e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474762-frokostbuffet/page/5/#findComment-4199776
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 timer siden):

Ja det også. Eksen min skulle alktid ha søtt til frokost. Syltetøy ( som jeg sjelden spiser annet enn appelsinmarmelade ) 

Er ikke glad i søtt

Tror det handler om hva vi trenger 😎

Mannen min spiser ofte syltetøy på brødskiva. Jeg er litt sånn «meh», men synes toast m appelsinmarmelade er godt. Jeg liker syltetøy på vafler, da. :) 

Kayia skrev (3 timer siden):

Samme her, og enig i at det MÅ være Mills 😃 Har det forresten likedan med makrell i tomat (som MÅ være fra Stabburet) 🤩

Helt enig også mht Stabburet - eneste godkjente makrell i tomat! :D 

Husker jeg leste om en forbrukerundersøkelse for mange år siden der folk bl a hadde blitt spurt om hvor viktig det var med merkevarer på mat. Jeg stusset på hvordan man kunne svare bare ett svar på det, jeg som er helt «nazi» på kaviar og makrell, men av fx maiskorn og tomatbokser kjøper jeg hva som helst 😅

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474762-frokostbuffet/page/5/#findComment-4199782
Del på andre sider

morsan skrev (1 time siden):

Mannen min spiser ofte syltetøy på brødskiva. Jeg er litt sånn «meh», men synes toast m appelsinmarmelade er godt. Jeg liker syltetøy på vafler, da. :) 

Helt enig også mht Stabburet - eneste godkjente makrell i tomat! :D 

Husker jeg leste om en forbrukerundersøkelse for mange år siden der folk bl a hadde blitt spurt om hvor viktig det var med merkevarer på mat. Jeg stusset på hvordan man kunne svare bare ett svar på det, jeg som er helt «nazi» på kaviar og makrell, men av fx maiskorn og tomatbokser kjøper jeg hva som helst 😅

Appelsinmarmelade blir fort for bittert for meg, hadde de nå kunnet droppe skallet så! 

Ellers er det bare Stabburet makrell i tomat som gjelder ja - Lofoten kan gå an, men sist jeg sjekket var den dyrere så da utgår den. Har prøvd mange typer billig makrell i tomat, men ingen av dem er gode. Mais og tomat - kjøper det billigste, merker ingen forskjell. :D 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474762-frokostbuffet/page/5/#findComment-4199838
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (1 time siden):

Appelsinmarmelade blir fort for bittert for meg, hadde de nå kunnet droppe skallet så! 

Ellers er det bare Stabburet makrell i tomat som gjelder ja - Lofoten kan gå an, men sist jeg sjekket var den dyrere så da utgår den. Har prøvd mange typer billig makrell i tomat, men ingen av dem er gode. Mais og tomat - kjøper det billigste, merker ingen forskjell. :D 

Som barn tenkte jeg det samme mht skallet. Jeg foretrakk da mandarinmarmelade pga mindre og mildere skall. Men nå synes jeg det er godt :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474762-frokostbuffet/page/5/#findComment-4199889
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...