Gå til innhold

Avlyse en avtale i siste liten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Du må begynne å lære deg å ta konsekvensene av egne valg. Du tenker fortsatt som et barn som tror de slipper unna konsekvenser med å sutre eller at mor ordner opp for dem.

Ja vel! Det gjør jeg også. Jeg har all grunn til å sutre og hvis du har problemer med det kan du gå i en annen tråd. I dag er ikke dagen for annet enn støtte!! 

Anonymkode: 2eeb3...621

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja vel! Det gjør jeg også. Jeg har all grunn til å sutre og hvis du har problemer med det kan du gå i en annen tråd. I dag er ikke dagen for annet enn støtte!! 

Nope, sorry, ikke slik det funker.

Annonse

Bruk empatien din og spør deg selv hvordan du reagerer når andre avlyser i siste liten. Nå har jeg avlyst flere avtaler den siste uka, men da jeg avlyste siste, så ble vedkommende lettet. Det hadde nemlig oppstått noe hos henne også, som gjorde at det ble veldig stress å gjøre det vi hadde planlagt. Så du kan jo ha samme flaks at den andre blir lettet hvis du avlyser? Men det er veldig irriterende med de som ikke er pålitelige. Med mindre du er et surrehue som de forventer det fra da. Det er jo noen av dem også. 

Everybody skrev (8 minutter siden):

Hvis det ikke har konsekvenser for de personene som blir berørt av din avlysning så er det greit. Hvis det er noen som har avtalt noe med deg så er det råttent gjort å avlyse i siste liten.

De blir berørt av det mangler en bilett som kostet penger. Dvs det blir en ledig plass fordi jeg ikke vil være med. Ellers blir de også sikkert sure men det er jeg vant til. 

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Bruk empatien din og spør deg selv hvordan du reagerer når andre avlyser i siste liten. Nå har jeg avlyst flere avtaler den siste uka, men da jeg avlyste siste, så ble vedkommende lettet. Det hadde nemlig oppstått noe hos henne også, som gjorde at det ble veldig stress å gjøre det vi hadde planlagt. Så du kan jo ha samme flaks at den andre blir lettet hvis du avlyser? Men det er veldig irriterende med de som ikke er pålitelige. Med mindre du er et surrehue som de forventer det fra da. Det er jo noen av dem også. 

Jeg hadde blitt selvfølgelig skuffet hvis det var meg men dette er ikke en venn. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde blitt selvfølgelig skuffet hvis det var meg men dette er ikke en venn. 

Og en som heller ikke vil bli det? Gjør som du vil. Det er bare å si at du har ombestemt deg. 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

NEI det var ikke jeg jeg sa!!! Gidder ikke forklare. 

Nei, men når du avlyser i siste liten uten særlig god grunn så er det vel naturlig at vedkommende kanskje velger deg bort som et nærmere bekjentskap? 

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Nei, men når du avlyser i siste liten uten særlig god grunn så er det vel naturlig at vedkommende kanskje velger deg bort som et nærmere bekjentskap? 

Jeg har gode grunner den ene sa jeg i hi og den andre er at jeg deprimert og bare vil være hjemme. Å alene. Det som blir konsekvensen av å avlyse er at vedkommende blir sur. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har gode grunner den ene sa jeg i hi og den andre er at jeg deprimert og bare vil være hjemme. Å alene. Det som blir konsekvensen av å avlyse er at vedkommende blir sur. 

Javel. Du overlever nok at vedkommende blir sur. Lite du får gjort med da. 

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Javel. Du overlever nok at vedkommende blir sur. Lite du får gjort med da. 

Jo jeg overlever men det er ubehagelig. Det var ikke det jeg spurte om i hi. Hvorfor svarer dere aldri på hva som står der?

Kashmir skrev (32 minutter siden):

Og en som heller ikke vil bli det? Gjør som du vil. Det er bare å si at du har ombestemt deg. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo jeg overlever men det er ubehagelig. Det var ikke det jeg spurte om i hi. Hvorfor svarer dere aldri på hva som står der?

Jeg svarte jo over her? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ikke bare si rett ut at jeg har ombestemt når personen har betalt for eb bilett som koster over 600 kroner. 

Jo, eller si du er deppa eller i elendig form. Ikke jug- er for dårlig gjort. Hvis du allerede er i så mørk i hodet, så ingen vits i å gjøre det verre da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...