Gå til innhold

Avlyse en avtale i siste liten

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (1 time siden):

Du kan kanskje tenke litt over hvorfor så mange reagerer på ting du - EN person altså - mener er helt normalt. Kanskje det ikke er så normalt allikevel?

Det blir uansett en avsporing å unnskylde frekkheter med at det er «vanlig» eller «normalt» for en selv å være frekk. 

Fortsetter under...

morsan skrev (1 time siden):

Det blir uansett en avsporing å unnskylde frekkheter med at det er «vanlig» eller «normalt» for en selv å være frekk. 

Jeg tenkte mer på påstandene som "det er heeelt vanlig at man får penger til bil og leilighet av foreldrene sine, det får alle jeg kjenner!" Å være frekk hører ikke hjemme noe sted.

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg tenkte mer på påstandene som "det er heeelt vanlig at man får penger til bil og leilighet av foreldrene sine, det får alle jeg kjenner!" Å være frekk hører ikke hjemme noe sted.

Jeg forstår at her inne er dette unormalt men i noen miljøer er dette ganske normalt. Jeg mente ikke være frekk med min kommentar, jeg synes bare det ble litt kjedelig. Jeg forstår at mine krav er noe dere her inne ses på som urimelig. Men jeg står på mitt. Dette fordi det er mange jeg kjenner som har fått hjelp til dette. 

Anonymkode: 2eeb3...621

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte mer på påstandene som "det er heeelt vanlig at man får penger til bil og leilighet av foreldrene sine, det får alle jeg kjenner!"

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår at her inne er dette unormalt men i noen miljøer er dette ganske normalt. 

Det er ikke unormalt å hjelpe barn med boligkjøp, dersom de har muligheten til det; jeg har gjort det selv. Men det har ikke blitt tatt for gitt, jeg har ikke blitt behandlet dårlig eller snakket frekt til eller opplevd brutte avtaker, og ikke får jeg vippskrav 😅

morsan skrev (6 minutter siden):

Det er ikke unormalt å hjelpe barn med boligkjøp, dersom de har muligheten til det; jeg har gjort det selv. Men det har ikke blitt tatt for gitt, jeg har ikke blitt behandlet dårlig eller snakket frekt til eller opplevd brutte avtaker, og ikke får jeg vippskrav 😅

Hjelpe ja, det gjør jeg også, men jeg har inntrykk av at hun mener hun skal FÅ, ikke låne. Og FÅ bil til bursdagen. Og få, få, få alt via vippskrav. Og om hun ikke får så blir hun sur og blokkerer mor.

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hjelpe ja, det gjør jeg også, men jeg har inntrykk av at hun mener hun skal FÅ, ikke låne. Og FÅ bil til bursdagen. Og få, få, få alt via vippskrav. Og om hun ikke får så blir hun sur og blokkerer mor.

Ja, og dette er veldig langt fra slik det er for mitt vedkommende 

morsan skrev (34 minutter siden):

Jeg oppfører meg stort sett fint. 

Lillemus skrev (27 minutter siden):

Ja en gang ja. 

Dette er en uting. Grunnet variabel mental helse har jeg bare sluttet å gjøre avtaler. Det eneste jeg er villig til å forplikte meg til er vakter på jobb. Planlegger intet annet sosialt og forsøker unngå å ta på meg diverse verv ut av et øyeblikks inspirasjon til å gjøre en innsats. Dette har jeg hatt til uvane tidligere. 

Anonymkode: 56d4b...97b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...