Gå til innhold

Gleder dere dere til masse søppel på vestkanten?

Anbefalte innlegg

T-banen skal jo til Fornebu. Det er en grunn til at Oslo vest og der er mye renere enn sentrum og øst. Det er velstående folk som bor der og det er færre, så det blir ikke så mye forsøpling. Jeg skal vedde på at dette blir forandret så snart tilgangen dit blir like enkel som resten av byen.. 

Anonymkode: 20977...92a

Fortsetter under...

Everybody skrev (1 time siden):

Du mener at Fornebu vil bli skittent og full av søppel siden T banen skal begynne å gå dit fra sentrum og øst?

Selvfølgelig. Folk fra østkanten kommer nå til å ta t-banen til Fornebu for å tømme bosskorga. Noe sånt.

Anonymkode: b20b7...a12

Annonse

ISW skrev (5 timer siden):

Ja jeg synes dette er meget problematisk. T-banevogner fulle av østkant-luft skal åpne dørene sine på erverdige Vestkanten. Makan! 

Østkantluft er ikke problemet. Det er forsøplinga. Se så skittent det er i områdene som er lett tilgjengelige. Tror dere ikke det vil bli masse søppel?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Østkantluft er ikke problemet. Det er forsøplinga. Se så skittent det er i områdene som er lett tilgjengelige. Tror dere ikke det vil bli masse søppel?

Jeg tviler sterkt på at noen reiser fra østkanten med masse søppel bare for å kaste søppel på vestkanten.

ISW skrev (15 minutter siden):

Jeg tviler sterkt på at noen reiser fra østkanten med masse søppel bare for å kaste søppel på vestkanten.

Det er ikke det jeg tenker jeg vet da at folk ikke reiser dit bare for å kaste søppel men når det blir mer folk blir det også mer søppel. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk på østkanten skal reise til Fornebu?  Se på noen andre blokker som ligner på andre blokker både på øst og vest?

Dorthe skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk på østkanten skal reise til Fornebu?  Se på noen andre blokker som ligner på andre blokker både på øst og vest?

Det er et utrolig fint turområde der, blant annet går det en nydelig kyststi langs fjorden der med badestrender. 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tøyen og Grønland har mye søppel i gatene ja. Grorudalen er ganske ren og ryddig. Her jeg bor er det slik.

Anonymkode: 3f968...47f

Martine skrev (23 minutter siden):

Det er et utrolig fint turområde der, blant annet går det en nydelig kyststi langs fjorden der med badestrender. 

Det sier mannen også, men nå bor vi 30 min fra byen den andre veien.  

Annonse

Hm.. kanskje noen har forsket på effekten av gjennomgående t-baner fra øst til vest mtp alt fra forsøpling til kriminalitet (silkeramp?) til kulturutveksling og kjæresteforhold over øst-vest-grensa? 

Da jeg flyttet til Oslo, stanset alle vestlige t-baner på Nationaltheatret, og de østlige på Jernbanetorget. Men etter få måneder åpnet Stortinget stasjon og det var lett å bytte over. Men fortsatt mener jeg det gikk mange år før banen ble gjennomgående, altså uten å måtte bytte på Stortinget. 

laban skrev (4 timer siden):

Det går jo T-bane til beste vestkant allerede, f.eks. linje 1 til Holmenkollen og Frognerseteren? Er det store problemer der pga. invasjon av østkantfolk (andre dager enn under Holmenkollen skifestival)?

Jeg bor på vestkanten og t banen  stopper ca 5 minutter fra huset mitt. Likevel kan jeg ikke si vi har noe særlig problem med søppel. I tillegg bor jeg nært et veldig populært friluftsområde som folk fra hele oslo gjerne tar t banen til både sommer og vinter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...