Gå til innhold

Hva ser du frem til å se på tv i høst?

Anbefalte innlegg

Grendel skrev (På 28.8.2023 den 8.36):

Av de så har jeg kun sett Vinland Saga, som jeg liker. Glad jeg gav den en sjanse Tviler på om det kommer ny sesong allerede i høst.

Ja mange som nok ville likt tegneserier men som aldri gir dem en sjangse fordi det er tegneserier og voksne kan ikke se på tegneserier lizzom. Og ja regnet med at ingen hadde sett noen tegneserier i det hele tatt, så tenkte ikke spesifikt på "høst" altså :) 

Anonymkode: ed01f...e10

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja mange som nok ville likt tegneserier men som aldri gir dem en sjangse fordi det er tegneserier og voksne kan ikke se på tegneserier lizzom. Og ja regnet med at ingen hadde sett noen tegneserier i det hele tatt, så tenkte ikke spesifikt på "høst" altså :) 

Anonymkode: ed01f...e10

Jeg leser tegneserier. Teller det?

Akkurat nå denne boka.

image.jpeg.afd0824fc1d25eec4d988a8cfe33ae80.jpeg

Anonymkode: c3510...17e

Everybody skrev (11 minutter siden):

Farmen. Eller så skal jeg se på en serie som begynne på torsdag om en som skal flytte inn i en kommunal leilighet i et belastet område i 40 dager.

Den tenkte jeg at jeg skulle se også.  Jeg tror det er den kommunale blokka på Sagene.

Annonse

Ekstra skrev (På 27.8.2023 den 19.08):

Jeg håper det kommer noen gode krimserier, gjerne danske og britiske. Håper også å komme over andre typer gode serier, kanskje jeg får noe tips her :)

Si i fra da, hvis du oppdager noen . Jeg så nettopp at det lå en sesong med Vera på NRK som jeg ikke hadde sett. Den skal jeg få med meg i alle fall. 

påskelilje skrev (3 timer siden):

Si i fra da, hvis du oppdager noen . Jeg så nettopp at det lå en sesong med Vera på NRK som jeg ikke hadde sett. Den skal jeg få med meg i alle fall. 

Har du sett Happy valley? Britisk krimserie, ligger på NRK, veldig bra! 

Annonse

• 3 uker senere...
Lillemus skrev (På 6.9.2023 den 11.42):

Har du sett Happy valley? Britisk krimserie, ligger på NRK, veldig bra! 

Nå har jeg sett alle tre sesongene med Happy Valley!!!! Veldig bra! Tusen takk for godt tips

Ekstra skrev (På 27.8.2023 den 19.08):

Jeg håper det kommer noen gode krimserier, gjerne danske og britiske. Håper også å komme over andre typer gode serier, kanskje jeg får noe tips her :)

Jeg har akkurat begynt å se den nye serien Nicole Kidman har regisert nå, Love and Death. Om du likte Big Little Lies (ikke til å forveksle med Pretty Little Liars) vil du like denne 😊 HBO. 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...