Gå til innhold

Brekninger ved anstrengelse.


Calzone

Anbefalte innlegg

Hei! (Mann36)

Har i det siste vært plaget med noe som kan kjennes ut som noe som "siger" ned i svelget fra nesa ved anstrengelse og da spesielt løping. Dette medfører at jeg brekker meg og til slutt kaster opp. Jeg har tidligere i år hatt en runde med en ganske kraftig bihulebetennelse som jeg måtte ta antibiotika for, vet ikke om denne kan ha noe med saken å gjøre men det virker logisk. Dette påvirker meg ganske mye i hverdagen da jeg normalt sett trener ganske ofte og har et yrke som stiller krav til fysisk form, noe som blir vanskelig og opprettholde da jeg ikke kan presse meg maksimalt før problemet oppstår.

Beklager om dette blir lite informativt, men det er beste forklaringen jeg har på problemet. 

noen som har vært borti lignende? Takk for alle svar!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ville jeg ha gått til legen med. Det høres lite behagelig ut, særlig når du i tillegg har en aktivt krevende jobb. Vi her på forumet er medmennesker, og kan generelt over lite om medisinske tilstander, selv om underforumet heter Allmennmedisin...

Ønsker deg lykke til med å ta dette opp med legen - dette kan være en quick fix for en kyndig person 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...