Gå til innhold

Sponsing hvor ofte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

S å g å u t a v t r å D e n h v i s D u i k k e v i l D i s k u t e r e t r å D e n ! D e t s k a l D u i k k e t e n k e p å o g i k k e b r y D e g m e D ! ! Jeg vil ikke diskutere mer med deg! Heller! 

Anonymkode: 16277...efa

Dette var langt fra saklig eller konstruktivt.

Fortsetter under...

Lady HM skrev (11 minutter siden):

De som støtter henne, selvfølgelig 🤣

Det må engasjere så mange siden dere deltar i tråden. Hvis dere ikke hadde synes det var intr hadde dere ikke synes det var noe å diskutere. Hadde du fulgt med hadde du sett at jeg har løst problemet ;) 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

S å g å u t a v t r å D e n h v i s D u i k k e v i l D i s k u t e r e t r å D e n ! D e t s k a l D u i k k e t e n k e p å o g i k k e b r y D e g m e D ! ! Jeg vil ikke diskutere mer med deg! Heller! 

facepalm.gif.a6a76f5867824b2e578cb78a61d53296.gif

Det er snart ikke mange igjen som du ønsker å diskutere med, gitt.

Vhanja skrev (8 minutter siden):

Det er snart ikke mange igjen som du ønsker å diskutere med, gitt.

Jo jeg diskuterer alltid med deg. Sant. Men du har rett nå minker det.. men laban diskutere jeg med på en god måte. 

Jo jeg diskuterer alltid med deg. Sant. Men du har rett nå minker det.. men laban diskutere jeg med på en god måte. 

Hvorfor blokkerer du ikke de du ikke vil høre fra da? De med fast Nick? Du vet nok det går an. 

Anonymkode: 4487c...fa6

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor blokkerer du ikke de du ikke vil høre fra da? De med fast Nick? Du vet nok det går an. 

Det går ikke når man skriver som ab? Det er stress for meg at så mange har meninger om meg skal jeg si deg. Jeg er helt utmattet av det.

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det går ikke når man skriver som ab? Det er stress for meg at så mange har meninger om meg skal jeg si deg. Jeg er helt utmattet av det.

Jeg hadde aldri orket å oppholde meg på et forum som førte til så mye stress og utmattelse. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det går fint å blokkere de som har Nick, selv når man skriver som anonym. Men egentlig tror jeg du liker å skape ballade. Du elsker å si ting et.du får massiv motstand på. Det er tydelig, for ellers hadde du ikke gjort det.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det går fint å blokkere de som har Nick, selv når man skriver som anonym. Men egentlig tror jeg du liker å skape ballade. Du elsker å si ting et.du får massiv motstand på. Det er tydelig, for ellers hadde du ikke gjort det.

Det gjør jeg da ikke. Det er ikke min feil at alle liker å svare i mine tråder. Jeg skriver jo som en blogg og så vil alle følge meg. 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det gjør jeg da ikke. Det er ikke min feil at alle liker å svare i mine tråder. Jeg skriver jo som en blogg og så vil alle følge meg. 

Kanskje du skulle skrive på dagbokforumet så kunne de som ikke var interessert hoppe over det/blokkere det forumet.  Siden du skriver det som en blogg altså.

Dorthe skrev (1 minutt siden):

Kanskje du skulle skrive på dagbokforumet så kunne de som ikke var interessert hoppe over det/blokkere det forumet.  Siden du skriver det som en blogg altså.

Nei det kan du gjøre selv. Du kan bare hoppe over mine innlegg så er ikke det et problem. 

Dorthe skrev (2 minutter siden):

Men nå skal jeg ikke skrive mer om det siden det har løst seg :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...