Gå til innhold

Dere som aldri krangler med deres barn

Anbefalte innlegg

Dorthe skrev (15 minutter siden):

Jeg elsker også å bruke penger, men jeg har skjønt for lenge siden at jeg ikke kan bruker flere penger enn jeg har.  Det er viktig å betale alle regninger og ha penger igjen til mat resten av måneden.

Tja, så lenge det er foreldrene som skal sponse avkommet så har vel foreldre alt rett til å si det de mener.

Generelt er jeg enig i det med hva med når det ikke skal sponses? 

Anonymkode: 39b3c...5d9

Fortsetter under...

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg håper du er et troll for hvis ikke blir jeg skremt av hvor lite du forstår.

Vet du hva nå gikk jeg fra i godt humør til dårlig humør på 20 minutter. Sånn er det og være meg. Tenk om du kunne forklare i stedet og si sårende ting. Troll er kun i eventyr :( 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet du hva nå gikk jeg fra i godt humør til dårlig humør på 20 minutter. Sånn er det og være meg. Tenk om du kunne forklare i stedet og si sårende ting. Troll er kun i eventyr :( 

Jeg er litt der at jeg lurer på om du trenger verge. 

Du forstår ikke grunnleggende økonomiske ting som at "for å bruke penger må man spare dem først".

Du klarer ikke rasjonelle debatter, leser ikke det som skrives til deg og svarer blindt. Gjentatte ganger.

Du forstår ikke en gang oppklaring av dette og tyr til "men du er mer dum, du!"-strategi som en femåring.

Du klarer ingen motgang, da er verden bare dum og teit, du blir som en femåring i mestringsstrategi og vil helst blokkere alle du ikke liker der og da. 

Du virker rett og slett til å ha problemer som er så store at du trenger hjelp før du går ut i voksenlivet. Jeg sier ikke dette for å være kjip, jeg mener det oppriktig.

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du forstår ikke grunnleggende økonomiske ting som at "for å bruke penger må man spare dem først".

Du klarer ikke rasjonelle debatter, leser ikke det som skrives til deg og svarer blindt. Gjentatte ganger.

Du forstår ikke en gang oppklaring av dette og tyr til "men du er mer dum, du!"-strategi som en femåring.

Du klarer ingen motgang, da er verden bare dum og teit, du blir som en femåring i mestringsstrategi og vil helst blokkere alle du ikke liker der og da. 

Du virker rett og slett til å ha problemer som er så store at du trenger hjelp før du går ut i voksenlivet. Jeg sier ikke dette for å være kjip, jeg mener det oppriktig.

Ja ok. Jeg får se hva jeg skal gjøre med. Det var bra med noen innspill. Jeg prøver å være saklig rasjonell høflig og ordentlig men jeg ser jeg ikke når opp til de høye kravene forventningene og diskusjonen. Hvis jeg trenger verge så får du ta meg som jeg er. Da kan jeg ikke hjelpe for det. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja ok. Jeg får se hva jeg skal gjøre med. Det var bra med noen innspill. Jeg prøver å være saklig rasjonell høflig og ordentlig men jeg ser jeg ikke når opp til de høye kravene forventningene og diskusjonen. Hvis jeg trenger verge så får du ta meg som jeg er. Da kan jeg ikke hjelpe for det. 

Det er jo ikke meg det går ut over om du mestrer voksenlivet eller ikke. Kun deg.

Vhanja skrev (11 minutter siden):

Men jeg kan gangetabellen på rams det kan jeg, og det er jeg god på. Knall god i matte. Er du god i matte? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg kan gangetabellen på rams det kan jeg, og det er jeg god på. Knall god i matte. Er du god i matte? 

Hvis du er seriøs nå (noe jeg håper du ikke er) så trenger du seriøs hjelp.

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Hvis du er seriøs nå (noe jeg håper du ikke er) så trenger du seriøs hjelp.

r(t)= t2 +2t,1t2 2 ja. Siden du mener det så kan du hjelpe meg å løse denne siden du mener jeg er stokk dum. 

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sånn seriøst så snakke jeg med vhanja nå og ikke deg. 

Jo. Men det må jo koke over i topplokket ditt. Du starter tråder kun for å motsi, og greit nok at det kan være uskyldig nok, men  tråd etter tråd med sånn kverulering må jo være utrolig slitsomt når det aldri stopper. Så jeg måtte bare spørre. 

Kashmir skrev (55 minutter siden):

Jo. Men det må jo koke over i topplokket ditt. Du starter tråder kun for å motsi, og greit nok at det kan være uskyldig nok, men  tråd etter tråd med sånn kverulering må jo være utrolig slitsomt når det aldri stopper. Så jeg måtte bare spørre. 

Det gjør jeg da ikke. Kverulerer ikke før noen avsporer og kommer med stikk. Jeg svarer sjeldent med personangrep tilbake fordi jeg har blitt mer moden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...