Gå til innhold

Hvorfor valgte du ditt nick?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shira! skrev (På 1.9.2023 den 17.09):

Jeg hadde lest hele sagaen om Isfolket og var litt opphengt i enkelte navn der, da jeg registrerte meg her for ca 20 år siden.

Egentlig litt rart at sønnen min ikke heter Tengel 😄 Jeg slukte serien mens jeg var gravid. Husker svigermoren min var bekymret for at jeg leste om de traumatiske fødslene som var i noen av bøkene, før jeg skulle føde 😄

Jeg tror jeg egentlig ville kalle meg Villemo, men det var opptatt, Shira var vel også opptatt, så slengte jeg noen tall bakom Shira siden det ikke var noen aktiv bruker med det navnet selv om det var opptatt (jeg fant ut at det hadde vært en bruker som var aktiv, men ikke etter jeg kom hit). Så tok jeg bort tallene en gang da det var omlegging her, lurer på om det var for å ikke bli så søkbar? Var noe greier med det mener jeg, var flere som gjorde små eller store endringer i nicket sitt da, uten at jeg helt husker nøyaktig årsak nå.

Morsomt. Mitt nick er også fra Isfolket. Jeg syntes Vhanja var et så pent navn. :)

Vhanja skrev (17 minutter siden):

Morsomt. Mitt nick er også fra Isfolket. Jeg syntes Vhanja var et så pent navn. :)

Jeg måtte Google litt, men jeg husket raskt personen og demonen når jeg leste bittelitt. Er over 20 år siden jeg var ferdig med siste bok.

Jeg har glemt mye, men mye sitter baki hodet når jeg leser kjapt om de ulike bøkene. 
Jeg har lurt på om jeg skal lese bøkene på nytt, men så er jeg redd for at jeg kan bli «skuffet». At jeg husker opplevelsen bedre enn hva den vil bli nå. Jeg er eldre og har lest mye mer nå, så jeg har endret meg. Så jeg tror jeg heller lar det være og heller husker det som en fin opplevelse, som det var. 

Jeg begynte på to andre, husker ikke helt navnene, Lyset rike og Heksemesteren, mon tro? Så fikk jeg ikke tak i alle bøkene, så rant det ut i sanden med å fortsette lesningen.

Navnet er også fint ja 😃

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...