Gå til innhold

Å bli vaskehjelp hos private!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt seriøst det er ikke tull eller feil informasjon. Her var jeg faktisk saklig og prøvde å gi ts et råd! Joda du kan gå til ukjente å ringe på og si du skal vaske hos de men da blir du ikke tatt seriøst. Ts spør om hvordan hen kan markedsføre seg selv og ta da er as et godt råd. Ts i større byer har du konkurrenter som citymade blant annet. Diskusjon ferdig. 

Anonymkode: 626b6...9a2

Ringe på hos ukjente? Bare tull. Når man er ledig for oppdrag legger man ut annonse på Finn.no og andre steder der småjobber annonseres. Etterhvert som TS har gjort en god jobb kommer jungeltelegrafen til å generere nye oppdrag hos kundenes venner og bekjente.

Kanskje du selv skulle gjort dette? 

Fortsetter under...

Kayia skrev (1 time siden):

Ringe på hos ukjente? Bare tull. Når man er ledig for oppdrag legger man ut annonse på Finn.no og andre steder der småjobber annonseres. Etterhvert som TS har gjort en god jobb kommer jungeltelegrafen til å generere nye oppdrag hos kundenes venner og bekjente.

Kanskje du selv skulle gjort dette? 

Ja vel. Vel jeg tar ikke små oppdrag på Finn. Sa først opp en jobb hvor jeg bare skulle få 230 kr i timelønn og det er for lite for meg så da sa jeg opp. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja vel. Vel jeg tar ikke små oppdrag på Finn. Sa først opp en jobb hvor jeg bare skulle få 230 kr i timelønn og det er for lite for meg så da sa jeg opp. 

Trollemor.

Anonymkode: b7250...ead

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er 230 kr i timen lite for en vaskejobb?

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva? Hvis du skal være seriøs i markede må du ha et AS. Ikke kom her og insinuer at jeg tuller. 

Ja, du tuller. En trenger ikke starte AS. Det er nok med enkeltpersonsforetak. Hvis ikke, og hvis beløpet på årsbasis er over 6000 kroner, må den som kjøper tjenesten både trekke skatt og betale arbeidsgiveravgift. 

kupton skrev (30 minutter siden):

Ja, du tuller. En trenger ikke starte AS. Det er nok med enkeltpersonsforetak. Hvis ikke, og hvis beløpet på årsbasis er over 6000 kroner, må den som kjøper tjenesten både trekke skatt og betale arbeidsgiveravgift. 

Trodde AS og enkeltmannsforetak var det samme jeg. Jeg gikk inn for å tulle, jeg prøvde å hjelpe .

laban skrev (3 minutter siden):

Men Hurja har fagbrev som renholder, tror jeg. 

Å ja. Men jeg sa nei til det for det var tungt arbeid og jeg sa jeg ville ha mer. Så for meg en time lønn på 300. Men de sa det gikk på tariff som jeg ikke skjønte mye av. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...