Gå til innhold

Å bli vaskehjelp hos private!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laban skrev (Akkurat nå):

Du får søke på "tariff" hvis du ikke vet hva det er. Arbeidslivet er ikke sånn at alle får den lønnen de ønsker seg. 

Det går på ansinitet fant jeg ut men når man har skole så bør man se bort fra det synes jeg. Men uansett så forstår jeg det var litt i overkant selv. På den bedriften. 

Anonymkode: 626b6...9a2

laban skrev (35 minutter siden):

Både utdanning, erfaring og ansiennitet (det staves sånn) kan være relevant for lønn. 

A n s i e n n i t e t jesus så vanskelig dette var da. Sier muntlig ansinitet jesus. Gir opp. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja vel. Vel jeg tar ikke små oppdrag på Finn. Sa først opp en jobb hvor jeg bare skulle få 230 kr i timelønn og det er for lite for meg så da sa jeg opp. 

Så bra at du sa opp. Bedrifter fortjener motiverte arbeidstakere. 

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...