Gå til innhold

Endelig helg etter en lang uke.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
påskelilje skrev (4 minutter siden):

Denne dagen ble så fin!

Spiste plommer rett fra trærne til frokost. Satte meg så i sola med en kopp kaffe 2-3 timer. Skikkelig sommervarme! Så spiste jeg 2 skiver brød på brygga. 

Deretter klippet jeg gresset for min far i 2 timer (+ pause). Det var så varmt!

Så var det endelig tid for bading. Deilig, friskt vann! 18-19 grader. Var uti over et kvarter. Ramsalt vann! 

Tok på treningstøy, løp en liten halvtime (litt for å få varmen igjen 😂). Etter dusj, dro jeg til byen på klassisk konsert. Såååå vakker musikk!

Nå har jeg akkurat spist middag! Ble litt seint, men jeg nyyyyter at jeg bare har meg selv å tenke på denne helga 😁

Ja, det var jo varmere i dag enn det var i sommerferien. Helt nydelig ! :) Vi var på fjelltur og laget lunsjen på stormkjøkken i dag. 

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Ja, det var jo varmere i dag enn det var i sommerferien. Helt nydelig ! :) Vi var på fjelltur og laget lunsjen på stormkjøkken i dag. 

Så koselig å lage mat ute på tur! Herlig! Nyt helga!

Jeg ble innlagt på sykehus på fredag og ble utskrevet i dag tidlig så helgen min har vært fylt opp med undersøkelser,  nevrologiske tester,  MR og mye venting. Det var skummelt, men de har fått utelukket at det er noe alvorlig i det minste. Jeg skal utredes videre poliklinisk. 

Godt å være hjemme igjen nå. 

Endret av Martine

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...