Gå til innhold

Hva var det verste du gjorde når du var yngre? I opprør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (6 minutter siden):

Hva var det verste du gjorde da 4c8?

Hvis jeg absolutt må begynne så kan jeg si to ting. Jeg klatrer ut av vinduene etter jeg skulle sovet å dro på fest (mildt) og så reiste jeg til et annet sted på dagstur uten lov med pappa kort. Din tur! 

Anonymkode: f4353...4c8

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg absolutt må begynne så kan jeg si to ting. Jeg klatrer ut av vinduene etter jeg skulle sovet å dro på fest (mildt) og så reiste jeg til et annet sted på dagstur uten lov med pappa kort. Din tur! 

Jeg glemte å si takk da mor ga meg ett eple.

Jeg rømte hjemmefra to ganger. Det ble bare fra morgen til kveld da, men det gjorde jo foreldrene mine veldig bekymret da. Ikke greit. 

Så klatret også jeg ut av vinduet og dro på diskotek. Faren min kom og hentet meg. Eller det vil si : han kom og ba meg gå hjem! Jeg fikk ikke sitte på i bilen nei 😅 

Endret av Kashmir

Annonse

Kashmir skrev (3 timer siden):

Jeg rømte hjemmefra to ganger. Det ble bare fra morgen til kveld da, men det gjorde jo foreldrene mine veldig bekymret da. Ikke greit. 

Så klatret også jeg ut av vinduet og dro på diskotek. Faren min kom og hentet meg. Eller det vil si : han kom og ba meg gå hjem! Jeg fikk ikke sitte på i bilen nei 😅 

Måtte du klatre langt eller hadde du rom på bakkeplan? Jeg klatret ned via naboen sin veranda :P Fikk du ikke mer straff enn at du ble hentet med beskjed om å gå hjem? Når jeg ble hentet hjem fra tur på egenhånd mistet jeg alle goder i en måned. Men jeg gjorde det aldri igjen. Dermed klatret jeg ut vinduet hver helg jeg ikke fikk lov å gå ut 😂

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Måtte du klatre langt eller hadde du rom på bakkeplan? Jeg klatret ned via naboen sin veranda :P Fikk du ikke mer straff enn at du ble hentet med beskjed om å gå hjem? Når jeg ble hentet hjem fra tur på egenhånd mistet jeg alle goder i en måned. Men jeg gjorde det aldri igjen. Dermed klatret jeg ut vinduet hver helg jeg ikke fikk lov å gå ut 😂

Men jeg var alltid tilbake før jeg ble oppdaget.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tok du med deg sko og jakke inn på rommet ditt da? 

Anonymkode: 0867d...7cb

Jeg hadde ikke jakke på meg nei. Sko hadde jeg under sengen. 

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg knøt laken i skrivebordet under vinduet og klatret ut, firte meg litt ned og hoppet 😅 det var fra et lite loftvindu i 2.etasje, men ikke så langt ned. 

Jeg fikk husarrest ja, og måtte bli hjemme fra en burdag jeg hadde gledet meg til. Jeg måtte helt sikkert gjøre ekstra husarbeid også, men husker ikke helt det. Dette var toppen av respektløshet i faren min sine øyne. Å få et nei og så stikke av. Jeg skjønner at han ble jøvli sint 🙃

Endret av Kashmir
Glitter skrev (2 minutter siden):

Kommer ikke på så mye. Annet enn hadde fest når foreldre ikke var hjemme. Ble verre som voksen jeg. 

Var du eldst i familien din? Gjorde du ikke som Kashmir og meg? :D 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var du eldst i familien din? Gjorde du ikke som Kashmir og meg? :D 

Jeg var først yngst og fra 12 år alder fikk pappa og stemor et barn til så hos pappa var jeg mellomst. Nei jeg snek meg aldri ut. Vat ganske lovlydig før kan man vel si. 

Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg var først yngst og fra 12 år alder fikk pappa og stemor et barn til så hos pappa var jeg mellomst. Nei jeg snek meg aldri ut. Vat ganske lovlydig før kan man vel si. 

Var ikke det rart å bli storesøster når du ble 12?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...