Gå til innhold

Hva var det verste du gjorde når du var yngre? I opprør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 minutt siden):

Nei jeg var glad for det. 

Så gjorde alltid som du fikk beskjed om? Men nordlendinger pleier å være mer runde i kantene enn sør i landet 

Anonymkode: f4353...4c8

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så gjorde alltid som du fikk beskjed om? Men nordlendinger pleier å være mer runde i kantene enn sør i landet 

Det var da en merkelig fordom. Tror nok ikke nordlendinger er rundere i kantene akkurat. 

Gjorde stort sett som jeg fikk beskjed om. 

Glitter skrev (4 minutter siden):

Det var da en merkelig fordom. Tror nok ikke nordlendinger er rundere i kantene akkurat. 

Gjorde stort sett som jeg fikk beskjed om. 

Det var slett ikke negativt ment. Av de jeg har snakket med som er fra nord virker det som de er mye mer hyggelig enn fra andre steder i landet :)

Kashmir skrev (18 timer siden):

Jeg knøt laken i skrivebordet under vinduet og klatret ut, firte meg litt ned og hoppet 😅 det var fra et lite loftvindu i 2.etasje, men ikke så langt ned. 

Jeg fikk husarrest ja, og måtte bli hjemme fra en burdag jeg hadde gledet meg til. Jeg måtte helt sikkert gjøre ekstra husarbeid også, men husker ikke helt det. Dette var toppen av respektløshet i faren min sine øyne. Å få et nei og så stikke av. Jeg skjønner at han ble jøvli sint 🙃

Husrømming fengselsstyle 😂

Anonymkode: 0867d...7cb

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husrømming fengselsstyle 😂

Anonymkode: 0867d...7cb

Var vel inspirert av tegneserier antar jeg 😅 og tvillingbroren min dro opp lakrnet- min alltid allierte. Men han fikk et problem da faren min lurte på hvor jeg var 🙃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...