Gå til innhold

HVORFOR puttes det parfyme i så mange kremer?!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Kjøpte nettopp en solkrem fra Sebamed og det stod ingenting om parfyme. Jeg regnet med at det var parfymefritt siden det er det merket. Men så tar jeg det på og så er det parfyme!! Dette er noe jeg har lurt på ang mange kremer. Hva er egt vitsen med parfyme i kremer??

Fortsetter under...

Everybody skrev (16 minutter siden):

Er det ikke bedre at det lukter noe i stedet for at det er helt luktfritt? Er det dårlig for huden?

Vet ikke om det er dårlig for huden, men for oss som har sensitiv hud og/eller bruker kontaktlinser så kan det irritere. Jeg merker det fort at jeg får tåkesyn og huden kan bli rødlig og klø om det er mye parfymer i ansiktskremer.

Fru2020 skrev (9 minutter siden):

Jeg har veldig tørr hud i ansiktet og har rosacea. Noen av kremene som lages for det er uten parfyme. Jeg angrer alltid på det når jeg kjøper uten parfyme fordi jeg synes de lukter vondt.

Er du plaget med rosaca i ansiktet? Er det vondt?

Anonymkode: de55d...fdb

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg har ikke noen spesielle hudplager, men jeg synes de parfymene i kremer er verre enn den kjemiske lukten. Mange av parfymene lukter ikke godt over hodet. Det er en krem jeg liker som har parfyme, og det er Korres sin solkrem. Elsker den. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...