Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg spurte et tilleggsspørsmål ja. Men da skjønner jo du at jeg ønsker meg det da hvis du selv kunne ønsket deg det. 

Anonymkode: 8aa2a...bc1

Jeg skjønner at du ønsker deg det ja. Jeg gjorde også det, og derfor sparte jeg og kjøpe den når jeg hadde råd. 

Fortsetter under...

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Nei, det vet jeg. Det er bare litt rart at flere her antar at du er så ung..

Du og andre får tro hva dere vil. Jeg bryr meg ikke hva du tror eller ikke tror. Faktisk bryr jeg meg veldig lite hva du skriver. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du og andre får tro hva dere vil. Jeg bryr meg ikke hva du tror eller ikke tror. Faktisk bryr jeg meg veldig lite hva du skriver. 

Ikke bli frekk nå. Da er du ikke like sjarmerende... 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er ikke hvordan man bruker ordet. Eks man si - jeg var i besøk og hele bøtteballetten var der. 

Det må være dialekt.

Anonymkode: 061dc...c5d

Annonse

Kashmir skrev (30 minutter siden):

Og hvorfor tenker du at å være "bare" ærlig er motstridende til det å være frekk? 

Du la opp til det selv. Jeg gidder ikke diskutere med deg mer. 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du la opp til det selv. Jeg gidder ikke diskutere med deg mer. 

Jeg må være helt ærlig og si at du er en liten. ufordragelig snobb og det er særdeles usjarmerende.  Bare helt ærlig altså.  Jeg sier bare sannheten.

Dorthe skrev (2 minutter siden):

Jeg må være helt ærlig og si at du er en liten. ufordragelig snobb og det er særdeles usjarmerende.  Bare helt ærlig altså.  Jeg sier bare sannheten.

Nå havner vel du også på lista over de hun ikke vil diskutere med mer. Men det varer som regel bare til neste rundes behov for oppmerksomhet. :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...