Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

Dorthe skrev (34 minutter siden):

Jeg må være helt ærlig og si at du er en liten. ufordragelig snobb og det er særdeles usjarmerende.  Bare helt ærlig altså.  Jeg sier bare sannheten.

Jeg er ikke liten snobb. Jeg ba deg ikke om sannheten og nå snakker jeg ikke heller ikke Med deg mer for alltid. 

Anonymkode: 8aa2a...bc1

Fortsetter under...

Dorthe skrev (32 minutter siden):

Kanskje hun kan gå på Fretex og handle en varm jakke der.  Ellers har jeg en 12-årgammel dunjakke med fint merke som henger i skapet 😉

Den kan du donere bort til folk som trenger det. Det er en fin tanke så gjør det :) 

Altså tror dere virkelig dere diskuterer med en person som er slik ungdommen her er? Gang på gang går dere på limpinnen. 

Dere diskuterer med noen som synes det er morsomt å komme med små umodne provokasjoner. Et troll som ikke er blant de verste jeg har sett.

Anonymkode: f4579...bdc

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Altså tror dere virkelig dere diskuterer med en person som er slik ungdommen her er? Gang på gang går dere på limpinnen. 

Dere diskuterer med noen som synes det er morsomt å komme med små umodne provokasjoner. Et troll som ikke er blant de verste jeg har sett.

Anonymkode: f4579...bdc

Jeg håper jo det er snakk om et troll, hvis ikke er det snakk om en person som trenger verge og kraftig hjelp for å fungere i voksenlivet.

Men hvis det er et troll så er det veldig trist at de bruker så mye av sin fritid på dette. 

Annonse

Lady HM skrev (8 minutter siden):

Det er vel fullstendig unødvendig å vekke trollet igjen, når det endelig har blitt stille, eller?

Det er virkelig noen av dere som elsker å nøre oppunder.

Jo hun er så søt og morsom.

Everybody skrev (6 minutter siden):

Jo, hun er det. Så søt, morsom, naiv og ung.😅

Det er jeg langt fra ikke. Jeg er ganske smart klok intelligent og smart. Er heller ikke ung . Jeg er sånn passe ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...