Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Nei nei, men du kan heller ikke forvente at andre reagerer som deg.

Nei, det gjør meg absolutt ingen ting, jeg tenkte bare du øste ut energi unødvendig. At du gidder la henne stjele energien din, det er et valg.

Ekstra skrev (8 minutter siden):

Nei, det gjør meg absolutt ingen ting, jeg tenkte bare du øste ut energi unødvendig. At du gidder la henne stjele energien din, det er et valg.

Hva er det som får deg til å tro at jeg tappes så lett for energi? Av dette????

Annonse

Everybody skrev (Akkurat nå):

Geek Girl No GIF by Jenny Lorenzo

Hva mener du egentlig foruten å være temmelig nedlatende? Jeg skjønner at jeg tydeligvis har svart noe enten veldig dumt, eller noe du ikke tror at jeg faktisk mener - men det å frekventere et forum for meg er noe jeg gjør i pauser i hverdagen. At det skulle tappe en person for energi forstår jeg egentlig ikke...

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Hva mener du egentlig foruten å være temmelig nedlatende? Jeg skjønner at jeg tydeligvis har svart noe enten veldig dumt, eller noe du ikke tror at jeg faktisk mener - men det å frekventere et forum for meg er noe jeg gjør i pauser i hverdagen. At det skulle tappe en person for energi forstår jeg egentlig ikke...

Angry Season 4 GIF by The Office

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...