Gå til innhold

Klump ved lysken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei… Ung dame her! For et par uker siden opplevde jeg å ha på meg en truse som kanskje gnagde litt nedenfor ved lysken. Jeg kjente da at det ble litt ømt der, og valgte så å klemme litt i området. Det har nå resultert i en kul under huden. Den kulen er hard og kan flyttes litt på virker det som. Jeg har prøvd å stikke hull på den da flere har nevnt at det mest sannsynlig er en abscess. Det kom bare bittelitt blod og ikke noe mer. Kan det være en abscesssom jeg ikke har klart å få ordentlig hull på, eller hva kandet være? Den er ikke vond akkurat men kan være litt øm

IMG_1970.jpeg

IMG_1969.jpeg

Anonymkode: 7f57d...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...