Gå til innhold

Hvorfor kan ikke hjernen bare være mer glad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du 14 år?

Anonymkode: 2460f...218

Blir denne hersketeknikken aldri brukt opp for noen av dere? Kan du svare på spørsmålet i stedet for å fiske etter likes? 

Anonymkode: 2c011...c47

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er vel bare usosial da. Personlighet altså.

Men jeg vil ikke ha sånn usosial personlighet! Det er flaut! Og vondt når andre forteller om opplevelser sammen, men så har du selv ingenting fordi du ikke har dannet deg noe sterkt vennskap med noen. Og da blir du den rare outsideren.  

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blir denne hersketeknikken aldri brukt opp for noen av dere? Kan du svare på spørsmålet i stedet for å fiske etter likes? 

Enig den kommer når argumentasjonen er gått tom. 

Anonymkode: b940f...41a

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det vet alle. Innadvendte strever med forskjellige angster 

Jeg er innadvent og introvert uten tvil, men har ikke en eneste angst. Har en venninne som er ganske så utadvent og hun er smekkfull av angst, så den teorien din er bare tull.

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blir denne hersketeknikken aldri brukt opp for noen av dere?

Er du voksen bryr du deg vel ikke om hva som er "kult". Voks opp.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan du svare på spørsmålet i stedet for å fiske etter likes? 

Fiske etter likes som anonym. Joda, den var morsom du.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er så dritt lei av at den liksom ikke vil være sosial. 

Liker du mennesker? Har du lyst til å være sosial fordi du vil omgås folk eller fordi du ikke vil bli sett på som ukul? 

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Liker du mennesker? Har du lyst til å være sosial fordi du vil omgås folk eller fordi du ikke vil bli sett på som ukul? 

Egt sistnevnte. Men jeg føler en ensomjet om jeg ikke har noen å gjøre noe med. Men jeg føler folk er masete. Alltid snakk om meningsløse tin og de skal ha av deg hele tiden, som om de aleri får nokk oppmerksomhet.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Egt sistnevnte. Men jeg føler en ensomjet om jeg ikke har noen å gjøre noe med. Men jeg føler folk er masete. Alltid snakk om meningsløse tin og de skal ha av deg hele tiden, som om de aleri får nokk oppmerksomhet.

Ja, det virker som om du har et litt negativt syn på andre. Jeg tror ikke så mange ser på noen som ukule fordi de ikke er så sosiale? De lurer kanskje hvis du aldri vil være sosial på noen måte, men de går neppe rundt og tenker så mye på deg. Normalt er ikke folk så opptatt av andre. 

Det er nok mest dine tanker. Jeg syns det er viktig å ha en viss kontakt med andre og ikke kun være alene dag og natt. Uten tilbakemeldinger fra folk, så kan en miste noe selvinnsikt. 

Hva gjør du for å være litt mer sosial? 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det høres mer ut som om du er med feil folk. Jeg er introvert og trenger og ønsker mye tid alene. Men jeg trives også med å være sosial, med de venner jeg liker. Ting hvor vi har ting til felles som vi kan snakke om og/eller gjøre.

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg er innadvent og introvert uten tvil, men har ikke en eneste angst. Har en venninne som er ganske så utadvent og hun er smekkfull av angst, så den teorien din er bare tull.

Din teori er også feil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...