Gå til innhold

Hvorfor kan ikke hjernen bare være mer glad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke lære deg å bruke google snart?

Nei så intr i det er jeg ikke. Så alt som koster meg energi gidder jeg ikke fordi hvis du har svaret så kan du svaret på det. Sant. 

Anonymkode: b940f...41a

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei så intr i det er jeg ikke. Så alt som koster meg energi gidder jeg ikke fordi hvis du har svaret så kan du svaret på det. Sant. 

Nei, du får gjøre jobben selv. Du er voksen nå og bør lære deg at andre ikke kan drive og gjøre jobben for deg lenger.

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Nei, du får gjøre jobben selv. Du er voksen nå og bør lære deg at andre ikke kan drive og gjøre jobben for deg lenger.

Da gidder jeg ikke, og i alle fall ille når du nekter å svare på det. Da får det bare i uvitenhet. 

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå er du vanskelig med vilje og det er uhørt! Jeg som trodde vi var venner… skuffet…! 

Hvordan er det "å være vanskelig" når jeg sier at det jo er ditt valg?

Vhanja skrev (7 minutter siden):

Hvordan er det "å være vanskelig" når jeg sier at det jo er ditt valg?

Fordi du ikke svarer når du vet et svar og ber meg bruke enormt med krefter på å finne det ut. Og det orker jeg ikke selv. Når jeg kan få servert svaret på et fat. Takk. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi du ikke svarer når du vet et svar og ber meg bruke enormt med krefter på å finne det ut. Og det orker jeg ikke selv. Når jeg kan få servert svaret på et fat. Takk. 

Gå og troll et annet sted.

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg troller ikke. Men nå fant jeg det ut siden dette tok hundre unødvendige år av mitt liv. 

Du mener at andre skal bruke masse tid til å finne ut noe fordi du ikke orker selv?

Annonse

Vhanja skrev (4 timer siden):

Det høres mer ut som om du er med feil folk. Jeg er introvert og trenger og ønsker mye tid alene. Men jeg trives også med å være sosial, med de venner jeg liker. Ting hvor vi har ting til felles som vi kan snakke om og/eller gjøre.

Man kan ikke kalle det feil folk når det blir slik nesten hele tiden. Og jeg vil være som de jeg er med. Men jeg faller liksom ut av enkelte detaljer og klarer ikke henge med i alt. Føler det er så flaut å være sånn som må ta pause. Ser på det som en sykdom.

Anonymkode: 2c011...c47

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan ikke kalle det feil folk når det blir slik nesten hele tiden. Og jeg vil være som de jeg er med. Men jeg faller liksom ut av enkelte detaljer og klarer ikke henge med i alt. Føler det er så flaut å være sånn som må ta pause. Ser på det som en sykdom.

Vel, da har du et problem frem til du slutter å se på det som en sykdom.

Vhanja skrev (8 minutter siden):

Vel, da har du et problem frem til du slutter å se på det som en sykdom.

Hvorfan forandre det? Hvorfor har jeg ført slik en forbannet kjip personlighet? Det er så flaut å gjøre nesten alt alene. Det er vondt også. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfan forandre det? Hvorfor har jeg ført slik en forbannet kjip personlighet? Det er så flaut å gjøre nesten alt alene. Det er vondt også. 

Du kan ikke forandre det. Du må akseptere det og jobbe utfra den personligheten du har. 

Jeg vet du ikke kommer til å høre på meg og fortsette å kjempe mot. Det må du bare gjøre, men det vil ikke gå ut over noen andre enn deg selv.

Everybody skrev (1 time siden):

😂🙄

Hva ler du av? Vhanja vet godt at jeg ikke liker å løfte en finger hvis dette koster meg å løfte en finger. Jeg liker det best mest mulig behandling. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du deprimert? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...