Gå til innhold

Helvetes drittsøvn!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hvorfor er vi sånn at vi er trette når vi bør være uthvilt? 
La meg kl 12 men har ikke sovnet! Sov 3 timer forrige natt! Og er trett men får ikke sove!!! Sovnet så vidt men så bare våknet jeg igjen!! Jeg skal opp 10, så har 4 timer på meg. Jeg skal vedde på at jeg sovner 9!!!!!! Hvorfor sovner man alltid rett før man skal opp? Og hvorfor blir vi lett trette på dagtid når vi skal ha energi? Hvis jeg legger meg på dagtid bare for å slappe av så sovner jeg før jeg vet ordet av det!!!!!! Men om natta når man skal sove er det umulig!!!!!! 
Så straffes man med å være trett hele dagen fordi man ikke fikk søvnen sin. Men så vil ikke den helvetes kroppen sove når den har sjansen heller!!!!!! Nå får den faen meg ha energi i morgen når den skal være våken!!!! Når den ikke vil å sovne til tross for søvnmangel kan den pokker meg holde seg energisk på dagtid og!!!!!! Upraktiske biologiske dritt behov!!!!!

Anonymkode: cd6c0...6ae

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474917-helvetes-dritts%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er vi sånn at vi er trette når vi bør være uthvilt? 
La meg kl 12 men har ikke sovnet! Sov 3 timer forrige natt! Og er trett men får ikke sove!!! Sovnet så vidt men så bare våknet jeg igjen!! Jeg skal opp 10, så har 4 timer på meg. Jeg skal vedde på at jeg sovner 9!!!!!! Hvorfor sovner man alltid rett før man skal opp? Og hvorfor blir vi lett trette på dagtid når vi skal ha energi? Hvis jeg legger meg på dagtid bare for å slappe av så sovner jeg før jeg vet ordet av det!!!!!! Men om natta når man skal sove er det umulig!!!!!! 
Så straffes man med å være trett hele dagen fordi man ikke fikk søvnen sin. Men så vil ikke den helvetes kroppen sove når den har sjansen heller!!!!!! Nå får den faen meg ha energi i morgen når den skal være våken!!!! Når den ikke vil å sovne til tross for søvnmangel kan den pokker meg holde seg energisk på dagtid og!!!!!! Upraktiske biologiske dritt behov!!!!!

Fikk du sove tilslutt? Man blir ødelagt uten søvn. Kan du få noe for det? Jeg får ikke sove selv uten hjelp og har vært der du er/var. 

Anonymkode: 9287d...8da

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk du sove tilslutt? Man blir ødelagt uten søvn. Kan du få noe for det? Jeg får ikke sove selv uten hjelp og har vært der du er/var. 

Ja, men våkner hele tiden. Men hvorfor sovner ikke den jævla kroppen bare hvis søvn er så jævla viktig?

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, men våkner hele tiden. Men hvorfor sovner ikke den jævla kroppen bare hvis søvn er så jævla viktig?

Det er irriterende. Våkner du av mareritt? Har du angst tankekjør eller annet som plager deg? 

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår det er frustrerende, men du får i hvert fall ikke til å sove når du er sint. Sinne øker adrenalinet i kroppen, noe som gjør deg mer våken.

Seriøst? Dette var LOL. Hun er sikkert ikke sint mens hun prøver å sove. LOL. Det er frustrasjon for ingen søvn gamlemor. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Seriøst? Dette var LOL. Hun er sikkert ikke sint mens hun prøver å sove. LOL. Det er frustrasjon for ingen søvn gamlemor. 

Har du baller til å skrive det samme til meg under nick? LOL. Jeg skrev jo jeg forsto hun var frustrert LOL. Du må nok forbedre leseskillsa dine, fjortisen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...