Gå til innhold

Kjøkkenkluten falt i do helt seriøst spørsmål.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savannah skrev (Akkurat nå):

Det er store muligheter for at kluten går igjennom og ingenting skjer.  Hva med å se det litt an?  Hvis du driver og vasker så slipp mobilen og glem dol.

Jeg er ferdig. Hvor lang tid går det før den er tett eller tettes den med engang? 

Anonymkode: 68bc4...712

Savannah skrev (1 minutt siden):

Det er store muligheter for at kluten går igjennom og ingenting skjer.  Hva med å se det litt an?  Hvis du driver og vasker så slipp mobilen og glem dol.

Så normalt ut etterpå. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ferdig. Hvor lang tid går det før den er tett eller tettes den med engang? 

Umulig å si.  Kommer vel anpå hvor mange bæsjer i den i dag og i morgen😁

Savannah skrev (1 minutt siden):

Umulig å si.  Kommer vel anpå hvor mange bæsjer i den i dag og i morgen😁

Jeg bruker ikke den så det vet jeg ikke noe om. Æsj du trengte ikke være så detaljert. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg bruker ikke den så det vet jeg ikke noe om. Æsj du trengte ikke være så detaljert. 

Er det bestemors doss? For det var vel hun som eide strøvsuggeren så vidt jeg husker.

Anonymkode: dc09c...cbb

Annonse

Osten skrev (5 minutter siden):

Stakkars bestemor, får en fet regning når kluten setter seg fast i rørsystemet ett eller annet sted og alt går tett. Festlig med kloakk over hele badegulvet.

Ja. Håper det går bra med det… det ble rent uansett . 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det eller hvordan jeg skal legge det frem. 

Jeg mener du må si noe. Du kan ikke bare håpe på at det ikke går tett også kommer kloakken opp. Det er jo din bestemor(?). 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det eller hvordan jeg skal legge det frem. 

Du må si noe, det kan bli tett. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg mener du må si noe. Du kan ikke bare håpe på at det ikke går tett også kommer kloakken opp. Det er jo din bestemor(?). 

Ja jeg må på en aller annen måte si det men det er litt typisk meg å gjøre noe sånn. Jeg er Emil i kvinnelig format. 

Annonse

Glitter skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan kloakken komme opp? 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er ikke tull. Jeg ønsker kun seriøse svar!! Så til saken: lang historie kort så har jeg med et uhell kastet denne i do.. dette oppdaget jeg da jeg skulle sette bøtten på plass. Spørsmålet er : kan dette gå fint? Hvis det ikke går fint hvem ringer jeg hvis toalettet er tett? Evt hvor lang tid tar det før det blir tett? Ønsker svar fra de med erfaring. 

Hva skjer når du trekker opp i do? 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan hadde du reagert om du fikk vite det? 

Vet hvordan mannen reagerte da jeg mistet en fille i do, han ble sint. Jeg hadde ikke blitt sint men kjipt om det blir tett, 

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Vet hvordan mannen reagerte da jeg mistet en fille i do, han ble sint. Jeg hadde ikke blitt sint men kjipt om det blir tett, 

Trakk du i snoren og?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...