Gå til innhold

Hoven lymfekjertel over kragebein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg oppdaget for 2 uker siden en liten hoven lymfekjertel over det høyre kragebeinet mitt. Den er hard og fiksert til vevet rundt. Det er vanskelig å finne eksakt hvor den starter og slutter, men tror muligens den beveger seg litt under kragebeinet også. Den har ikke en fin og glatt overflate som mine andre lymfekjertler og den oppfører seg litt annerledes ettersom at den er mye hardere. det er også ikke en direkte «kul» form, den er mer som en «finger» samtidig som den liksom er rund. litt som et sylinder. Jeg har opplevd å være svimmel og ekstremt sliten også  har jeg andre hovene lymfekjertler i armehulen, halsen, i lysken også oppdaget jeg 2 nye i nakken for noen dager siden. Den i halsen, de i lysken og i armehulen har jeg vell hatt i noen år uten å ha tenkt over det. Dro til legen for å sjekke, han sa først det var en muskel for å så si at det var en hoven lymfekjertel pga infeksjon (selvom jeg ikke er syk) og jeg trengte ikke noe mer oppfølging. jeg ba om blodprøve men dette har jeg ikke fått svar på ennå. Nå er lymfekjertelen mye større. den vokser fort. førsy måtte jeg typ lete etter den, men nå finner man den med en gang. jeg har også fått 2 nylige hovene lymfekjertler i nakken. jeg dro til legevakten pga ekstreme smerter i magen ved inntak av alkohol og de ba meg få time til ultralyd, men jeg vet legen min kommer til å nekte dette. Er dette noe jeg bør se på som alvorlig og hva bør jeg evt gjøre? 

Anonymkode: 9fb41...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...