Ekstra Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Fikk lyst til å gå på kino, men har fulgt lite med på hva som går, bortsett fra Barbie og Oppenheimer. Har du noe å anbefale? 0 Siter
Vhanja Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Jeg har veldig lyst til å se Oppenheimer, men ble ikke til at jeg kom meg på kino. 1 Siter
Kayia Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Anbefaler både «Golda» om Golda Meir og «Délicieux» om åpningen av den franske Michelin-restauranten på 1700-tallet. Ellers anbefaler jeg Margaret Olins siste film, «Fedrelandet», men den kommer ikke til norske kinoer før i oktober God film😊 0 Siter
Ekstra Skrevet 9. september 2023 Forfatter Skrevet 9. september 2023 Kayia skrev (Akkurat nå): Anbefaler både «Golda» om Golda Meir og «Délicieux» om åpningen av den franske Michelin-restauranten på 1700-tallet. Ellers anbefaler jeg Margaret Olins siste film, «Fedrelandet», men den kommer ikke til norske kinoer før i oktober God film😊 Takk, skal sjekke nærmere 😊 1 Siter
Ekstra Skrevet 11. september 2023 Forfatter Skrevet 11. september 2023 Da ble det Golda, blant annet etter anbefaling fra @Kayia. Severdig og lærererik film, og fantastisk spill av Helen Mirren. Men litt kjedelig/langdryg i mellom, om det er lov å si. Vurderte også Fedrelandet, som faktisk allerede går i Oslo, men tenkte kanskje to timer med natur i en kinosal ble litt mye . Men helt sikkert severdig den og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.