Gå til innhold

Jeg klarer ikke å stoppe det

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Rastløsheten. Som noen av dere sikkert har fått med dere drakk jeg meg lettere full på flyplassen i går. Fordi jeg kjedet meg, jeg var lei meg for at jeg ikke hadde klart å være full av energi til tross for at jeg var syk. Jeg syntes det var kjedelig og litt for trygt, altså, jeg kjenner jo alt her, og da blir det for behagelig. 
Mens jeg var full kom jeg på den fantastiske ideen å kjøpe meg billett tilbake og bare bo der uten å jobbe. Men heldigvis valgte jeg å dra til leiliheten i Oslo og slappe av. I dag har formen vært opp og ned. Jeg veksler mellom å føle meg frisk til å føle meg litt syk igjen. Jeg bare er litt redd for at det kan smelle snart.. som i at jeg blir deprimert igjen. Aner ikke hva jeg skal med dette innlegget heller, for det forandrer ingenting å skrive her, jeg bare må få det ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475035-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-stoppe-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kanskje dere bør se på medisinene da. Kanskje øke dosen eller gå over til en annen type. 

Anonymkode: e9f7e...edc

Fordi at……. Er det så feil å være som meg? Skal jeg bare være en stille type som sitter? For at jeg skal være lettere å ha med å gjøre for alle andre? Har prøvd mange doser og eneste som skjer er at bivirkningene blir verre (angst og uro) når medisinen går ut. Og jævla vanskelig å spise og jeg har bmi 16-17 fra før av. 
Hvorfor kan ikke heller jeg bare bli mye mer energisk og være 100% hele tiden?

90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Fordi at……. Er det så feil å være som meg? Skal jeg bare være en stille type som sitter? For at jeg skal være lettere å ha med å gjøre for alle andre? Har prøvd mange doser og eneste som skjer er at bivirkningene blir verre (angst og uro) når medisinen går ut. Og jævla vanskelig å spise og jeg har bmi 16-17 fra før av. 

Fordi jeg trodde du syntes den rastløsheten var en plage for deg. Det sier du jo i HI.

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg trodde du syntes den rastløsheten var en plage for deg. Det sier du jo i HI.

Den er en plage ja. Men den hadde ikke vært der om jeg hadde vært sterkere. Saken bare er at jeg ble syk fordi kroppen ikke fikk de grunnleggende behovene.

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Ingen er 100% hele tiden.

Anonymkode: 29f92...132

90tallsbarn skrev (9 timer siden):

Fordi at du skal få det bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...