Pallida Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Noen som har lest denne, eller kjenner til legen Torkil Færø, som har skrevet den? Han er også aktiv på sosiale medier, og har gjestet flere podcaster. Kort fortalt handler det om å bruke målinger man kan hente ut fra pulsklokker o.l., for å få innblikk i eget stressnivå, viktigheten av hvile/restitusjon og om hvordan relativt små endringer i livsstil (mosjon, søvn, kosthold, nikotin og alkohol) kan gi stor helsemessig gevinst og forebygge sykdom. Mange av rådene er gammelt nytt, men å se effekten av de gode og dårlige valgene man tar sort på hvitt gjennom målinger via pulsklokken i nåtid, er fascinerende og lærerikt - og for min del virkelig motiverende. Jeg kan påvirke mitt energinivå i større grad enn jeg trodde, selv om det til dels innebærer å bytte ut dårlige (men akk så deilige…) vaner med noen sunnere! Hadde vært interessant å høre andres eventuelle erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475250-boken-%C2%ABpulskuren%C2%BB/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.