Gå til innhold

Et praktisk spørsmål ( regntøy )

Anbefalte innlegg

Jeg er nødt til å skaffe meg regntøy, både bukse og jakke pluss støvler. Jeg vil ikke ha noe kjedelige greier, og jeg må bruke det minimum to timer pr gang, også i vind og mye regn. Alt jeg finner er det triste farger på.

Siden dette er noe som skal vare i flere år, så må selvsagt kvaliteten være god, og prisen er heller ikke så viktig av den grunn. Jeg skal ikke kjøpe ny om to år.

Har dere noe selv å anbefale, eller andre forslag?  Jeg vil helst gå i fysisk butikk å handle dette, men ikke absolutt must. 

Endret av Kashmir

Fortsetter under...

Kashmir skrev (20 minutter siden):

Jeg er nødt til å skaffe meg regntøy, både bukse og jakke pluss støvler. Jeg vil ikke ha noe kjedelige greier, og jeg må bruke det minimum to timer pr gang, også i vind og mye regn. Alt jeg finner er det triste farger på.

Siden dette er noe som skal vare i flere år, så må selvsagt kvaliteten være god, og prisen er heller ikke så viktig av den grunn. Jeg skal ikke kjøpe ny om to år.

Har dere noe selv å anbefale, eller andre forslag?  Jeg vil helst gå i fysisk butikk å handle dette, men ikke absolutt must. 

Hva skal du gjøre i regnet? Bevege deg mye (som gå tur i fjellet), gå i byen, sykle eller hva? Noen typer regntøy slipper jo fuktigheten mye bedre ut enn andre. 

frosken skrev (18 minutter siden):

Hva skal du gjøre i regnet? Bevege deg mye (som gå tur i fjellet), gå i byen, sykle eller hva? Noen typer regntøy slipper jo fuktigheten mye bedre ut enn andre. 

Blir nok mest på flatmark i naturen. I skogen osv. Også byen da. Det meste utenom fjellet egentlig. 

Annonse

Hausakljuv skrev (17 minutter siden):

Jeg har Muck Boot neopren-støvler. De er superlette og sålen er veldig god! Synes støvler ofte er tunge og flate i sålen, og jeg brukte lang tid på å finne noen som var gode på foten.

De var skikkelig fine! 

Jeg undersøker alle forslag her. 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (21 timer siden):

De var skikkelig fine! 

Jeg undersøker alle forslag her. 

Jeg har denne modellen: https://www.footway.com/no/product/lady-artic-adventure-bordeaux?gclid=CjwKCAjwgsqoBhBNEiwAwe5w05DNm2TTYMgYaOn4zGrx3UCSOK41zb-OQWJVtDPaxNlzx119duKUthoCFoEQAvD_BwE

Og så har jeg regnkåpe med matchende for og knapper :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...