Gå til innhold

Ekkel følelse etter celleprøve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skrev litt her inne noen måneder tilbake om det å ta celleprøve. Jeg endte opp med å ta den hos fastlegen da han ikke ønsket å henvise meg videre og jeg ikke hadde råd til å gå privat. Men nå angrer jeg skikkelig. Jeg er sikkert ganske pyse men synes det er ubehagelig å møte fastlegen nå i ettertid. Tør ikke gå dit lenger selv når jeg bør, klarer ikke legge vekk den ekle følelsen.

Anonymkode: 6c9cf...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle vel også skrevet at jeg sliter psykisk (sikkert ikke alle som leste eller husker de forrige trådene mine), så det er liksom det som gjør det ekstra vanskelig. Hadde det vært somatisk hadde det ikke vært så ubehagelig.

Anonymkode: 6c9cf...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ble sånn for deg. Hjelper sikkert ikke å si at det bare er rutine for legen, er kanskje ikke det problemet ligger for deg? Selv blånekter jeg å la meg undersøke av fastlegen, men jeg har heldigvis avtale med en spesiell gynekolog på sykehuset om å komme til henne neste gang jeg skal til celleprøve. 

Anonymkode: 27f29...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synd det ble sånn for deg. Hjelper sikkert ikke å si at det bare er rutine for legen, er kanskje ikke det problemet ligger for deg? Selv blånekter jeg å la meg undersøke av fastlegen, men jeg har heldigvis avtale med en spesiell gynekolog på sykehuset om å komme til henne neste gang jeg skal til celleprøve. 

Anonymkode: 27f29...34d

Nei, dessverre. Jeg forsøker tenke sånn men det hjelper ikke. Du er heldig som har den avtalen, neste gang kommer jeg nok til å spare opp til å kunne gå privat.

Anonymkode: 6c9cf...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, dessverre. Jeg forsøker tenke sånn men det hjelper ikke. Du er heldig som har den avtalen, neste gang kommer jeg nok til å spare opp til å kunne gå privat.

Anonymkode: 6c9cf...4d0

Ja, spar opp penger! Det er viktig at slike undersøkelser blir gjort på en god måte for deg. Spiller egentlig ingen rolle hva legen synes. Alt godt til deg!

Anonymkode: 27f29...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, spar opp penger! Det er viktig at slike undersøkelser blir gjort på en god måte for deg. Spiller egentlig ingen rolle hva legen synes. Alt godt til deg!

Anonymkode: 27f29...34d

Ja, jeg tror det er det beste for før jeg bestemte meg for det så hadde jeg allerede begynt å grue meg til neste gang. Har til og med vurdert bytte fastlege bare for å komme meg vekk... 

Anonymkode: 6c9cf...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei!

Jeg skrev litt her inne noen måneder tilbake om det å ta celleprøve. Jeg endte opp med å ta den hos fastlegen da han ikke ønsket å henvise meg videre og jeg ikke hadde råd til å gå privat. Men nå angrer jeg skikkelig. Jeg er sikkert ganske pyse men synes det er ubehagelig å møte fastlegen nå i ettertid. Tør ikke gå dit lenger selv når jeg bør, klarer ikke legge vekk den ekle følelsen.

Anonymkode: 6c9cf...4d0

Jeg tenker at du må forsøke å overstyre dette med fornuften din og bestille time når du trenger det. Jeg vil tro at du etter noen legetimer vil komme over at du synes det er ubehagelig å treffe legen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...