Gå til innhold

Abid og Nadia Rajas podcast. Hørt på den?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske lei av folk som snakker vås ( rar betegnelse men.. ) men det er kanskje ikke at så mange kommer med uvesentligheter heller, for de fleste vil faktisk formidle noe til hjelp eller trøst for andre. Men. Det er så mamge som er kokette og smigrende..sånn " lik meg, lik meg" og selv om det heller ikke er feil, så blir det så slitsomt i mine ører! Jeg blir lite mottagelig.

Så denne podcasten traff meg. Nå skal jeg innrømme at jeg nok var LITT forutinnratt fordi Abid Raja er en jeg ser opp til. Så befriende seg selv. Uten å bry seg for mye om annet enn å være seg selv- på godt og vondt. Lite appelerende , men mer take it or leave it. Sånt liker jeg. 

Og så kona som er litt mer "la oss gjøre alt litt mer forståelig " 

🙂

De er så bra sammen. De historiene deres. Så vanskelig utgamgspunkt Abid hadde ! Og kona med sin forferdelige opplevelse. Og så klarte de å bygge så mye på sin styrke. 

De er ærlige, de lytter og de ler oppe i alt de formidler med største alvor også. Jeg syns denne podcasten var så utrolig fin. At ingenting er forutbestemt. At vilje og pågangsmot lønner seg. Det er så fint å høre. 

Har dere hørt på denne podcasten? 

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg har hørt podkasten. Abid Raja og kona er fine de, men jeg tenkte mest på det Gert sa. Det ble en slags forsvarstale, men han er ingen troverdig angrende synder. Hvis han virkelig ville lappe sammen forholdet til familien, hadde han ikke fortsatt som trener for Narve. Han hadde ikke insistert på å få akreditering. Han hadde ikke skaffet advokat og yppet til bråk. Han hadde trukket seg tilbake og holdt seg i ro. 

Brødrene har oppført seg verdig, men så mye som de har blitt presset den siste tiden, måtte sannheten rundt familiekonflikten komme frem til slutt, enda de ikke ønsket det slik. Rart Gert ikke forutså hvordan dette ville ende. 

Nicklusheletida skrev (14 minutter siden):

Jeg har hørt podkasten. Abid Raja og kona er fine de, men jeg tenkte mest på det Gert sa. Det ble en slags forsvarstale, men han er ingen troverdig angrende synder. Hvis han virkelig ville lappe sammen forholdet til familien, hadde han ikke fortsatt som trener for Narve. Han hadde ikke insistert på å få akreditering. Han hadde ikke skaffet advokat og yppet til bråk. Han hadde trukket seg tilbake og holdt seg i ro. 

Brødrene har oppført seg verdig, men så mye som de har blitt presset den siste tiden, måtte sannheten rundt familiekonflikten komme frem til slutt, enda de ikke ønsket det slik. Rart Gert ikke forutså hvordan dette ville ende. 

Jeg er enig. Det var vondt å høre på. Nadia spurte : vil du be om unnskyldning? 

Og han? 

Veldig trist hvordan han la ansvaret på guttene. 

Ikke god følelse jeg fikk der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...