lavender Skrevet 3. november 2023 Forfatter Del Skrevet 3. november 2023 Eva Sofie skrev (33 minutter siden): Jeg støtter den. Det å spise protinrik mat, som eggerøre, vil jeg anta er bra siden det holder på metthetsfølelse lenge... Men til TS: Jeg regnet sammen kaloriene du får i deg med gårsdagens matmengde (jeg legger det ikke ut her...). Om du gjør det samme, vil du se at matinntaket trigger overspising, selv med gode feilmarginer av utregningen. Men jeg skal trå varsomt i et område jeg kjenner lite til. Men du kjenner deg selv og din egen medisinske tilstand best... Ja, det er nok for lite kalorier ja. Skal forsøke spise mer fremover. Er bare at jeg forsøker gå ned i vekt også, men det jeg spiste i går lå nok litt for langt under uansett da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475685-kutte-ut-alt-eller-spise-bare-litt/page/2/#findComment-4216771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.