Gå til innhold

Kan dere fortelle meg hva jeg skal gjøre?

Anbefalte innlegg

Hvordan jeg skal takle denne situasjonen... Litt lang historie, men håper dere leser. 

Jeg har en flørt på gang. En venn av meg som jeg har blitt kjent med via skole, barn og idrett. Vi har sett hverandre ofte, pratet og vekslet litt blikk. Jeg tok til slutt initiativ til å treffe han kun meg og han, altså en date. Han takket utrolig nok ja og med det blitt til flere. Dette er en jeg har vært hemmelig forelsket i ei stund, grunn til at det har vært hemmelig er fordi jeg også på det tidspunktet ble venninne med hans eks. Hun liker meg så godt og jeg henne, vi har reist til DK og shoppet, spist middag sammen osv. Men kun kjent henne i ett år. Rett og slett to likenes mennesker som også setter så pris på meg. 

Nå har han innrømt at han liker meg også og har likt meg tilsvarende lenge. Vi begynte å kline, kysset hele forrige kveld han var her. Vi har bestemt å ta det rolig og ikke forhastet oss. Helst han som sier det. Hva mener han med det tro? Vil han etterhvert i et forhold? Kjemien vår er helt utrolig, kan ikke huske sist jeg kjente på en så god energi. 

Han er nokså stille som person så vil tro han vil bruke god tid. Men så er det jo samvittigheten for eksen hans, de har vært fra hverandre i 5år. Så han er godt over henne. Men de har daglig kontakt pga barna og har fortsatt nøkkel til hverandres hus. Når hun skal til meg er det noen ganger hun blir kjørt av han, ja merlkelig når jeg må late som ingenting. Men jeg klarer heldigvis ikke å bli sjalu på de sitt nære forhold. (Hun har ny type og er forelsi han)

Men er ikke dette litt rart da? Jeg begynner virkelig å bli glad i denne mannen, så vil ikke miste det fine vi har. Nærmer meg 38 nå, og han er rett og 40 - så vi er godt voksne begge. 

Hva syntes dere? Ville dere likt det nære vennskapet de sitt og hva ville du gjort med følelsene? Håper på gode svar. Denne mannen er snill tvers gjennom og en mann jeg virkelig kunne tenkt meg å ha. 

😌

Anonymkode: 41220...799

Fortsetter under...

Jeg er så redd for at det ikke blir noe og tenker tanken hva om de har følelser for hverandre. Men da hadde nok ikke han sagt til meg at han har tenkt mye på meg den siste tiden. Og hun ville vel heller ikke vært nyforlovet med en annen mann. 

Du har startet en del tråder om dette, har du ikke? Jeg vet ikke helt hva mer tilbakemelding du kan få enn du allerede har. Det er kjempeflott at det viste seg at interessen var gjensdig. 

Men hvis du vil at dette skal bli et varig forhold så må du nesten si til din venninne/hans eks at dere er sammen. 

Anonymkode: 27857...69e

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har startet en del tråder om dette, har du ikke? Jeg vet ikke helt hva mer tilbakemelding du kan få enn du allerede har. Det er kjempeflott at det viste seg at interessen var gjensdig. 

Men hvis du vil at dette skal bli et varig forhold så må du nesten si til din venninne/hans eks at dere er sammen. 

Ja men jeg har oppdatert litt nå, skjedd mer den kun det å være på sted hvil. Syntes du jeg skal fortelle henne det? Han har jo ytret ønske om at jeg ikke skal si noe enda. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi er ikke sammen, kun helt i begynnelsen fasen av å bli bedre kjent. Møte hverandre oftere osv. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja men jeg har oppdatert litt nå, skjedd mer den kun det å være på sted hvil. Syntes du jeg skal fortelle henne det? Han har jo ytret ønske om at jeg ikke skal si noe enda. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi er ikke sammen, kun helt i begynnelsen fasen av å bli bedre kjent. Møte hverandre oftere osv. 

Så får dere bli mer kjent og se om det blir et forhold av det. Hvis ikke så dør det ut av seg selv. Hvis det blir et forhold så blir dere enige om når det passer å si fra til henne.

Annonse

Kashmir skrev (18 minutter siden):

Når @Kayiaer på banen 🙃

Så er det ofte brutalt men rett. Ikke alltid. Men ofte..🙃

Måtte le litt :D Til mitt forsvar: Min brutale ærlighet er aldri vondt ment, ALLTID bare godt ment. Dersom historien denne tråden beskriver er sann mener jeg ts må ta seg på tak nå, og rydde opp i dette styret hun har bidratt til å skape. Det er mange involverte her, deriblant uskyldige barn.

Kayia skrev (38 minutter siden):

Måtte le litt :D Til mitt forsvar: Min brutale ærlighet er aldri vondt ment, ALLTID bare godt ment. Dersom historien denne tråden beskriver er sann mener jeg ts må ta seg på tak nå, og rydde opp i dette styret hun har bidratt til å skape. Det er mange involverte her, deriblant uskyldige barn.

Jeg syns det  er helt okay som du er ! Vi trenger deg. Også, for å si det sånn . Du trenger ikke å forsvare deg 🙃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...