Gå til innhold

Ser helt skjev ut på passbildet

Anbefalte innlegg

Nesa er skjev og ekstremt mye dobbelthud i kjakepartiet. Jeg visste ikke en gang at jeg hadde skjev nese heller for den er ikke skjev i speilet. Men når jeg så bildet de tok var det skjevt og munnen også. Ser dere bra ut på bildet deres? Og kommer bildet uten farger eller med farger? Det jeg så på skjermen da jeg tok bildet var jo med farger

Anonymkode: e0ca4...5a4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475688-ser-helt-skjev-ut-p%C3%A5-passbildet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesa er mye av personligheten din 🙂

Kanskje ikke det du vil høre men uansett. 

Bare smil og vær raus og hyggelig.

Da sier folk : for ei trivelig dame. Så hyggelig hun er ! Så morsom? Høflig og/ eller respektfull.

De vil ikke si ; så rar nese hun har! 

See? 🙂

Annonse

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (3 timer siden):

Nesa er mye av personligheten din 🙂

Kanskje ikke det du vil høre men uansett. 

Bare smil og vær raus og hyggelig.

Da sier folk : for ei trivelig dame. Så hyggelig hun er ! Så morsom? Høflig og/ eller respektfull.

De vil ikke si ; så rar nese hun har! 

See? 🙂

Kilde til at nesa er mye av personligheten? Dette hørtes veldig alternativt ut. Så når vi blir født, hvis vi får nesa til far har vi arvet fars personlighet da liksom? Jeg er veldig glad jeg har den nesa jeg har. Hadde jeg hatt mamma sin hadde jeg operert meg, hun ser ikke rar ut med den (hun hatet den når hun var ung). Jeg forstår godt at noen er villig til å under kniven om de er uheldige med nesa, selv om jeg kjenner de som gikk under kniven uten at jeg syntes de trengte det da.

Annonse

UtakknemligDiva skrev (13 timer siden):

Kilde til at nesa er mye av personligheten? Dette hørtes veldig alternativt ut. Så når vi blir født, hvis vi får nesa til far har vi arvet fars personlighet da liksom? Jeg er veldig glad jeg har den nesa jeg har. Hadde jeg hatt mamma sin hadde jeg operert meg, hun ser ikke rar ut med den (hun hatet den når hun var ung). Jeg forstår godt at noen er villig til å under kniven om de er uheldige med nesa, selv om jeg kjenner de som gikk under kniven uten at jeg syntes de trengte det da.

Det jeg mente var at nesa gir ansiktet karakter 🙂 jeg mener ikke at man aldri skal operere hvis noe er til belastende. Men jeg tenker at vi heller ikke bør se helt perfekte og symmetriske ut, og at et interessant ansikt er bedre enn et "pent". Bare min mening. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...