Gå til innhold

Amlodipin og Alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med blodtrykksmedisinen Amlodipin og alkohol? Jeg vurderer å drikke en sekspakning med pils til helgen, men har googlet meg frem til at selv små mengder alkohol kan være farlig i kombinasjon med Amlodipin. Man kan i verste fall få sjokk eller gå i koma. Det står ingenting i pakningsvedlegget om dette, og legen nevnte heller ikke noe (selv om han vet at jeg liker pils). Jeg har tidligere drukket alkohol på betablokkere uten negative virkninger. Jeg overlever nok uten "fredagspilsen", men uansett kunne det vært kjekt å kost seg litt etter gammelt.

Anonymkode: b250b...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...