Gå til innhold

Endelig fasan i morgen!

Anbefalte innlegg

Trinity80 skrev (18 timer siden):

Matlaging og spising har jeg totalt mistet interessen for dessverre. Håper det tar seg opp når formen min blir bedre nå etter hvert, mangler motivasjon og lyst.

Hvis man har lyst til å gå drastisk ned i vekt veldig raskt så er depresjon tingen😶‍🌫️

Jeg har en venninne som mener skilsmisse er beste råd for Sommerkroppen...

Selv erfarte jeg at omfattende operasjon i halsen i mai hadde finfin effekt :P 

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Kashmir skrev (1 time siden):

Er du altetende som meg? Jeg liker alt jeg får servert. Men lager jeg det selv så...tjaaa 😀

Hyggelig å bli bedt på mat. Ikke alltid at vi må ut å spise hver søndag. Selv om det er hyggelig det også. Jeg maler akvareller nå for å få tiden til å gå, hehe. 

Ja, jeg spiser det aller meste, så det går nok bra :)

Det høres koselig ut å male akvareller. Skulle ønske jeg kunne male. Men jeg er fornøyd i dag. Vi har vært på sportsmesse og jeg fikk kjøpt meg nye brukte slalomski og slipt dem til en billig penge. Ville ikke bruke penger på helt nye ski, når jeg kjører slalom bare et par ganger pr vinter. 

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg spiser det aller meste, så det går nok bra :)

Det høres koselig ut å male akvareller. Skulle ønske jeg kunne male. Men jeg er fornøyd i dag. Vi har vært på sportsmesse og jeg fikk kjøpt meg nye brukte slalomski og slipt dem til en billig penge. Ville ikke bruke penger på helt nye ski, når jeg kjører slalom bare et par ganger pr vinter. 

Jeg liker sånne stemningsrapporter! Det er så fint 😊 å dele sånt! 

Inspirerende.

Nei, akvareller er helt jøvli. Herregud jeg sliter! Men. Jeg har godt av det 😀

Kayia skrev (1 time siden):

Skilsmisse ja - da gikk jeg ned mange kilo.

Da jeg fjernet mandlene derimot... Jeg tenkte i forkant at dette må jo være en glimrende slankekur! Men når jeg levde på iskrem, aprikoskompott og krem i to uker så ble det jo ikke det... 🙈

Kayia skrev (1 time siden):

Lillemus skrev (27 minutter siden):

Skilsmisse ja - da gikk jeg ned mange kilo.

Da jeg fjernet mandlene derimot... Jeg tenkte i forkant at dette må jo være en glimrende slankekur! Men når jeg levde på iskrem, aprikoskompott og krem i to uker så ble det jo ikke det... 🙈

Skilsmisse er nok den aller beste ‘dietten ja’, tviler ikke. I løpet av livet har jeg hatt to break-ups som gjorde susen. Da kan jeg tenke meg hvordan skilsmisse fungerer. Huff. 

Nå snør det i Oslo ❄️❄️❄️

Annonse

Nicklusheletida
Kayia skrev (2 timer siden):

Skilsmisse fungerer fint som slankekur ja, men jeg ble i magreste laget. 172 og 49- 50 kilo, ble 4-5 kilo for lite på min kropp. Ser på bilder at jeg så utmagret ut på den tiden :)

Jeg drar om 15 min, og jeg har kun spist yoghurt og frukt i dag. Kanskje derfor jeg har vært litt...på hugget. 

Men kos dere uansett hva dere spiser i kveld! Om det er Grandiosa, "bare spagetti" ( 😅 ) eller biff og tilbehør! 

Nyt maten alle og enhver! 

Endret av Kashmir
Nicklusheletida
Kashmir skrev (10 timer siden):

Er du altetende som meg? Jeg liker alt jeg får servert. Men lager jeg det selv så...tjaaa 😀

Hyggelig å bli bedt på mat. Ikke alltid at vi må ut å spise hver søndag. Selv om det er hyggelig det også. Jeg maler akvareller nå for å få tiden til å gå, hehe. 

Vi fikk både elgkjøtt og hjortkjøtt. Det var godt. De yngre kollegaene ville ut på byen etter hvert, men da dro jeg heller hjem. Jeg begynner vel å bli gammel når sofaen hjemme frister mer enn byen :)

Nicklusheletida skrev (29 minutter siden):

Vi fikk både elgkjøtt og hjortkjøtt. Det var godt. De yngre kollegaene ville ut på byen etter hvert, men da dro jeg heller hjem. Jeg begynner vel å bli gammel når sofaen hjemme frister mer enn byen :)

Hjort har jeg spist. Det er virkelig godt kjøtt 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...