Gå til innhold

Hvordan er det med brukerdebatt Admin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette gjelder vel alle forum du er admin på, at det er mot reglene å starte tråder med negativ brukerdebatt? For minst 5.gang på noen måneder ble det for ca ti timer siden lagd en ny tråd med negativ brukerdebatt på Foreldre& barn- forumet. Sist jeg stilte spørsmål til hvorfor slike tråder får stå så lenge, så svarte du at siste tråd ikke var "særlig" rettet mot en spesifikk bruker. Et veldig merkelig svar da det uansett var negativ brukerdebatt, og det er uansett mot reglene! Det er heller ingen tvil om hvem som blir diskutert selv om det gjerne kommer mer klart frem lenger ut i tråden. 

Disse trådene trenger heller ikke bli rapportert før du reagerer, da det helt tydelig kommer frem i overskrift hva de handler om. 

Selv om noen mot all formodning ikke skulle vite hvem trådene handler om, så skaper slike tråder uro på et forum da noen muligens kan tro at det handler om nettopp dem. En annen ting er at den bedrøvelige ukulturen skjer på et forum for foreldre, og hets og mobbing er noe enhver forelder bør gå mot! Isteden fremstår de selv som mobbere der inne, og min kritikk av slike tendenser der har med all tydelighet hatt både ett og flere poeng! Min kritikk har beviselig vært helt på sin plass. 

Jeg syns det er veldig kritikkverdig at slike tråder med jevne mellorom dukker opp, selv når BRUKEREN IKKE DELTAR der inne. 

Siden spørsmål om Kvinneguiden blir tatt opp her, så antar jeg at jeg også kan skrive dette her. Dessuten syns jeg at det er passende at det blir satt lys på det på nettopp dette forumet siden det er mye om psykiatri her, og dette handler om hvordan man bør behandle folk. At det er så mye ukultur og slike tråder på et av forumene du er Admin for bør du ta tak i. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gleder meg å høre at en bruker der inne setter skapet på plass nå. Det er ingen som blir forsvart, men det er en saklig kommentar om hva som reelt skjer. 

Å bli møtt med motstand må en tåle. Å bli møtt med "du mener alltid det motsatte av flertallet. Sier ikke det deg noe?" er en uakseptabel hersketeknikk. At noen oppfattes og også er provoserende er ikke mot noen regler. Alle kan ha sine meninger og oppfatninger. 

Så er det også sånn at det er lov til å oppfordre andre om å rapportere, og blir det mange nok rapporteringer, så kicker vel A1 inn, og dermed blir bruker utestengt selv om regelbrudd er ganske uskyldige. Da bør man forvente at Admin bruker skjønn. Det er også mot regler på andre forum å oppfordre til rapportering. Ikke på de du administrerer. Hvorfor ikke? 

Mobbing er ikke greit. Et flertall mot én er mobbing uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Du tillater at dette skjer og det er ikke greit på noen måte. 

Nå er det helg og du sier "at du også må få fri"

Det må du, og jeg vet ikke om en mer utakknemlig jobb enn å være admin som jobb. Uansett har du ansvar, og det kan du ikke ta fri fra. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stiller du ikke spørsmålet på den nettsiden hvor dette har skjedd? Jeg synes spørsmål om Kvinneguiden ikke har noe her  å gjøre.

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 minutt siden):

Hvorfor stiller du ikke spørsmålet på den nettsiden hvor dette har skjedd? 

Fordi det blir et helvete med negstiv brukerdebatt! Derfor. Er det god nok grunn? 

Admin er admin på flere forum. Da er det bedre å ta det opp her. Er det forståelig? 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det blir et helvete med negstiv brukerdebatt! Derfor. Er det god nok grunn? 

Admin er admin på flere forum. Da er det bedre å ta det opp her. Er det forståelig? 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Jeg synes admin ikke bør dra diskusjoner fra andre forum inn på doktoronline. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (2 minutter siden):

Jeg synes admin ikke bør dra diskusjoner fra andre forum inn på doktoronline. 

Fordi? 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det blir et helvete med negstiv brukerdebatt! Derfor. Er det god nok grunn? 

Admin er admin på flere forum. Da er det bedre å ta det opp her. Er det forståelig? 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Nei. Enig med frosken, ta dette der det gjelder, her blir det støy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (Akkurat nå):

Nei. Enig med frosken, ta dette der det gjelder, her blir det støy. 

Det blir ikke mer støy enn dere eventuelt lager. Så enkelt er det. Dere trenger ikke å engasjere dere?  Ta ansvar.

Nå er saken den at Admin selv har opplyst om hvilke og hvor mange forum hn er ansvarlig for. Når det kun blir masse støy fordi alt resulterer i negativ brukerdebatt igjen på nevnte forum, så må det være greit å ta opp her. Flere ganger har Kg blitt tema. Da bør også nevnte forum kunne bli det. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir ikke mer støy enn dere eventuelt lager. Så enkelt er det. Dere trenger ikke å engasjere dere?  Ta ansvar.

Nå er saken den at Admin selv har opplyst om hvilke og hvor mange forum hn er ansvarlig for. Når det kun blir masse støy fordi alt resulterer i negativ brukerdebatt igjen på nevnte forum, så må det være greit å ta opp her. Flere ganger har Kg blitt tema. Da bør også nevnte forum kunne bli det. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Du har sagt hva du mener om dette, og det er selvfølgelig greit. Jeg er uenig og håper admin innser at det bare er ødeleggende å diskutere andre forum her inne. Hvert enkelt forum har sin historie og sine regler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det blir ikke mer støy enn dere eventuelt lager. Så enkelt er det. Dere trenger ikke å engasjere dere?  Ta ansvar.

Nå er saken den at Admin selv har opplyst om hvilke og hvor mange forum hn er ansvarlig for. Når det kun blir masse støy fordi alt resulterer i negativ brukerdebatt igjen på nevnte forum, så må det være greit å ta opp her. Flere ganger har Kg blitt tema. Da bør også nevnte forum kunne bli det. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Tenk om alle uenigheter eller henvendelser fra andre forum skulle tas her? Det krangles jo over en lav sko på feks kvinneguiden og tydeligvis på andre fora også, det ville knapt blitt plass til annet enn krangler dere har gående om dette ble praksis. 

Eller er du i en unntaksposisjon mener du? Er det bare du som kan henvende deg til Admin - i helga - på denne måten eller skal alle dere som krangler kunne gjøre det samme? Hvorfor ikke gå til media med det samme? 😇

Jeg bryr meg ikke om hva du krangler med andre om på andre fora, du trenger ikke forklare mer hva som forgår på et fora jeg ikke har interesse av å være. Jeg er her. 

Min eneste tanke etter å ha lest det du skriver er «stakkars Admin», herre hva enkelte forventer av vedkommende. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (2 minutter siden):

Du har sagt hva du mener om dette, og det er selvfølgelig greit. Jeg er uenig og håper admin innser at det bare er ødeleggende å diskutere andre forum her inne. Hvert enkelt forum har sin historie og sine regler. 

Du kan gjerne appelere til Admin om ditt håp og dine forventninger til vedkommende. 

Jeg har stilt deg spørsmål det burde forventes at du svarer på, og også gitt deg en forståelig grunn til hvorfor tema blir tatt opp her.

Når spørsmål om Kg blir besvart bør også dette bli det her. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Tenk om alle uenigheter eller henvendelser fra andre forum skulle tas her? Det krangles jo over en lav sko på feks kvinneguiden og tydeligvis på andre fora også, det ville knapt blitt plass til annet enn krangler dere har gående om dette ble praksis. 

Eller er du i en unntaksposisjon mener du? Er det bare du som kan henvende deg til Admin - i helga - på denne måten eller skal alle dere som krangler kunne gjøre det samme? Hvorfor ikke gå til media med det samme? 😇

Jeg bryr meg ikke om hva du krangler med andre om på andre fora, du trenger ikke forklare mer hva som forgår på et fora jeg ikke har interesse av å være. Jeg er her. 

Min eneste tanke etter å ha lest det du skriver er «stakkars Admin», herre hva enkelte forventer av vedkommende. 

Ikke sant? "Er du i en utgangsposisjon mener du?" 

Du må bare vise medfølelse med Afmin. Det er uansett et ansvar vedkommende har. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan gjerne appelere til Admin om ditt håp og dine forventninger til vedkommende. 

Jeg har stilt deg spørsmål det burde forventes at du svarer på, og også gitt deg en forståelig grunn til hvorfor tema blir tatt opp her.

Når spørsmål om Kg blir besvart bør også dette bli det her. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Jeg synes ikke spørsmål om KG heller bør besvares her inne. Og begrunnelsen er kort og godt at spørsmål om de ulike fora hører hjemme nettopp i disse fora. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke sant? "Er du i en utgangsposisjon mener du?" 

Du må bare vise medfølelse med Afmin. Det er uansett et ansvar vedkommende har. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Jeg skrev unntaksposisjon, ikke utgangsposisjon.

Resten av svaret ditt skjønte jeg ikke, det var sikkert forsøk på sarkasme eller ironi men ble et for utydelig bjeff for meg. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke spørsmål om KG heller bør besvares her inne. Og begrunnelsen er kort og godt at spørsmål om de ulike fora hører hjemme nettopp i disse fora. 

Nei, det får nå bli opp til Admin.

Tråden her ble interessant uansett syns jeg. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beklager skrivefeil 🙂 jeg tror likevel at jeg gjør meg forstått. 

Anonymkode: 3d4dc...b37

 

Kayia skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev unntaksposisjon, ikke utgangsposisjon.

Resten av svaret ditt skjønte jeg ikke, det var sikkert forsøk på sarkasme eller ironi men ble for utydelig bjeff for meg. 

Det var ikke så vanskelig, var det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det var ikke så vanskelig, var det? 

Glemte du å anonymisere? Om du ikke er anonym b37 skjønner jeg ikke hvorfor du blander deg inn og skriver dette? Du skjønner vel uansett at noe likelydende svar gikk parallellt her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (5 minutter siden):

Glemte du å anonymisere? Om du ikke er anonym b37 skjønner jeg ikke hvorfor du blander deg inn og skriver dette? Du skjønner vel uansett at noe likelydende svar gikk parallellt her? 

Det var vel strengt tatt ikke så overraskende at det var meg? 🙂 jeg er jo ikke alkurat den som går stillest i dørene? 

What ever. 

Jeg fikk jo uansett noe ut av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Det var vel strengt tatt ikke så overraskende at det var meg? 🙂 jeg er jo ikke alkurat den som går stillest i dørene? 

What ever. 

Jeg fikk jo uansett noe ut av dette...

Før du outet deg var jeg ikke inne på den tanken nei.

Om jeg var deg ville jeg uansett lukket laptopen nå og heller brukt lørdagen på å glede meg til fasanmiddag. Kanskje du kan overraske med noe godt snackaktig etter maten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...