Gå til innhold

Hvordan er det med brukerdebatt Admin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (15 minutter siden):

Før du outet deg var jeg ikke inne på den tanken nei.

Om jeg var deg ville jeg uansett lukket laptopen nå og heller brukt lørdagen på å glede meg til fasanmiddag. Kanskje du kan overraske med noe godt snackaktig etter maten? 

Du gir et veldig sympatisk inntrykk i tråden her 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (37 minutter siden):

Det var vel strengt tatt ikke så overraskende at det var meg? 🙂 jeg er jo ikke alkurat den som går stillest i dørene? 

What ever. 

Jeg fikk jo uansett noe ut av dette...

Hmmm.... jeg ble overrasket. Men bra du outa deg selv da; det får meg også til å tenke på hvordan man tar med seg tidligere erfaringer med folk , forforståelser, når man leser det noen skriver. Kan hende jeg ville vært mer nysgjerrig på hvorfor vi hadde diametralt motsatte oppfatninger dersom jeg hadde visst det var deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (7 minutter siden):

Hmmm.... jeg ble overrasket. Men bra du outa deg selv da; det får meg også til å tenke på hvordan man tar med seg tidligere erfaringer med folk , forforståelser, når man leser det noen skriver. Kan hende jeg ville vært mer nysgjerrig på hvorfor vi hadde diametralt motsatte oppfatninger dersom jeg hadde visst det var deg. 

Hm. Jeg er litt usikker på hva du mener ? 

Nå må jeg tenke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Frosken. Kan du forklare hva du mente?

Vi er jo uenige selv om jeg tar det du sier til etteretning og tenker over. 

Så skjønte ikke siste kommentaren din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (58 minutter siden):

Du gir et veldig sympatisk inntrykk i tråden her 🙃

Ikke så lett å forstå hva du ønsker å si her, betyr emojien at du er sarkastisk/ironisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Ikke så lett å forstå hva du ønsker å si her, betyr emojien at du er sarkastisk/ironisk?

Ja. For du fremstår ikke så veldig sympatisk her nå! Det gjør du ikke. 

Det må du ikke heller, men så må jeg også få komme med en tilbakemelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja. For du fremstår ikke så veldig sympatisk her nå! Det gjør du ikke. 

Det må du ikke heller, men så må jeg også få komme med en tilbakemelding...

Da tror jeg du leser innleggene med negativ forforståelse. Hvordan det å snu temaet over til noe jeg vet fra en annen tråd - nemlig at du er så heldig å få servert et nydelig måltid i kveld - skal kunne oppfattes som usympatisk er meg en gåte. 

Men nå gjør som jeg har gjort før - trekker meg ut av tråder med deg som bare blir vrange, og det er ikke noe offer - her skinner sola og jeg skal ut og drikke kaffe med jr som er på hjembybesøk :)

Nyt fasanen - den misunner jeg deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (4 minutter siden):

Da tror jeg du leser innleggene med negativ forforståelse. Hvordan det å snu temaet over til noe jeg vet fra en annen tråd - nemlig at du er så heldig å få servert et nydelig måltid i kveld - skal kunne oppfattes som usympatisk er meg en gåte. 

Men nå gjør som jeg har gjort før - trekker meg ut av tråder med deg som bare blir vrange, og det er ikke noe offer - her skinner sola og jeg skal ut og drikke kaffe med jr som er på hjembybesøk :)

Nyt fasanen - den misunner jeg deg!

 

Selvfølgelig. DU skrev ikke noe feil. At jeg "misforstår" er en gåte. 

Jeg går ikke på manipulering. Bare spar deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å si det @Kayia.

Jeg har ikke mot deg. Sak er sak og person er person.

Jeg snakker sak her og hvordan du fremstår i anledning av den. Bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke dette hører hjemme på dette forumet. Hvis du ikke vil legge det ut på riktig forum så kunne du sendt en pm til admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg synes heller ikke dette hører hjemme på dette forumet. Hvis du ikke vil legge det ut på riktig forum så kunne du sendt en pm til admin.

Det hører ikke hjemme noe sted egentlig. Jeg syns det er greit at det blir tatt opp der Admin har ansvar jeg. UTEN at tråden blir torpedert av hatere. Du blir ganske maktesløs vet du. Eller du vet det kanskje ikke om du er blant "Flertallet" ? 

Jeg syns det er påfallende og også bemerkelsesverdig at dere i tråden ikke er engasjert i tema- mer enn at dere tar avstand til at det taes opp her? Jeg har ikke sett det engasjementet i tråder om Kg- hva er greia her, sånn egentlig? Ingen svarer på det? 

Jeg har snakket nok med Admin på pm. Jeg får "standardsvar" 🙂

 Fuck det.

Jeg vil ha det fram. Rett og slett at mobbing blir akseptert.

Det er til min store glede at flere reagerer nå. På det aktuelle forumet! Endelig tar noen til motmæle og tar ansvar! ENDELIG! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hensyn til våre andre medlemmer, samt at det er forskjellige regler på hver enkelt av forumene må slike diskusjoner tas på forumene det gjelder slik at det ikke forvirrer eventuelle medlemmer her, og eventuelt nye medlemmer som leser her inne og tror at den debatten gjelder dette forumet. Bare fordi stillingen min overlapper forumene betyr det ikke at medlemmene oså gjør dette, og dermed kan si sitt i debatten.

Her inne er det f.eks ingen regel mot brukerdebatt da vi ikke har opplevd negativ brukerdebatt i særlig grad, flere av de andre forumene har heller ikke dette. Noen har regler mot brukerdebatt totalt, og noen har regler mot negativ brukerdebatt.

 

Tråden stenges som følge av at debatten ikke skal fortsette blant medlemmene, og at spørsmålet ikke kan besvares såfremt det ikke gjelder dette forumet. Er man utestengt fra ett forum hvor man vil ta debatten er kontakt skjemaet fortsatt tilgjengelig.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...