Gå til innhold

Dere som har airfryer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke, men har vurdert en stund om jeg skulle ha kjøpt meg en så har sett litt på oppskrifter. Har fått inntrykk av at man kan lage det meste i den som man ville laget i vanlig stekeovn? Så til og med ei som stekte boller (det hadde jeg ikke trodd var mulig hehe) 🙂 

lavender skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke, men har vurdert en stund om jeg skulle ha kjøpt meg en så har sett litt på oppskrifter. Har fått inntrykk av at man kan lage det meste i den som man ville laget i vanlig stekeovn? Så til og med ei som stekte boller (det hadde jeg ikke trodd var mulig hehe) 🙂 

Jeg har også sett at en kan bake i den, men det hadde heller ikke jeg trodd var mulig. Det fulgte ikke med bruksanvisning, så alt må prøves fram. Derfor begynte jeg med chips siden det var det billigste jeg kunne ødelegge, men det gikk veldig bra allerede første gangen.

emilie321 skrev (3 minutter siden):

Jeg har også sett at en kan bake i den, men det hadde heller ikke jeg trodd var mulig. Det fulgte ikke med bruksanvisning, så alt må prøves fram. Derfor begynte jeg med chips siden det var det billigste jeg kunne ødelegge, men det gikk veldig bra allerede første gangen.

Skjønner. Nå har jeg aldri prøvd, men har fått inntrykk av at så langt man har på rette grader og tid så går det stort sett bra. 

Emoji skrev (1 time siden):

Vi har hatt i mange år og vi bruker den ofte til chips og kyllingvinger. varmer også smultringer i den og de blir som nystekte. Hører folk bruker den til alt mulig rart. 

Kyllingvinger er godt og veldig lenge siden jeg har spist. Kanskje jeg skulle prøve det. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...