Gå til innhold

Plutselig vann i kroppen. Får ikke tisset.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange mulige årsaker til det her at jeg ikke vet hva som kan være den riktige. Det jeg lurer på er om det kommer til å gå over av seg selv eller ikke. 

I hvert fall, siden i går har jeg vært ofte tørst og drukket relativt mye, men lite kommer ut igjen. Det skvalper når jeg trykker på magen. Før i dag var øvre del av magen helt full av væske og gudene vet, nå har det senket seg litt lengere ned (i tarmsystemet?) Og jeg kan også høre skvalping når jeg trykker der nede jeg tror blæra er. Jeg kan se på kroppen at den er bredere. Magemusklene er ikke synlige for eksempel. Det var de i går... vekta viser mer og mer i dag, selv om jeg ikke har spist mye. Startet dagen på 55,8. Nå ligger den på 57,1... i går kveld var der 55,4. 

Kan det være at vannet bare fordeler seg i kroppen og ikke vil ut igjen?

Har blant annet brukt Laxoberal uten ønsket effekt, vært for det meste sengeliggende. Brukt Phenergan. 

Anonymkode: cb39d...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...