Gå til innhold

Flott sted i Norge, bra å dra på vinteren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker alle stedene du nevner vil være flotte. Det kommer jo også litt an på hva dere ønsker å gjøre? Velger dere å reise til Møre og Romsdal ville jeg definitivt tatt turen innom Åndalsnes og/eller Stryn. Det er noen av de fineste stedene jeg vet om.

lavender skrev (21 minutter siden):

Jeg tenker alle stedene du nevner vil være flotte. Det kommer jo også litt an på hva dere ønsker å gjøre? Velger dere å reise til Møre og Romsdal ville jeg definitivt tatt turen innom Åndalsnes og/eller Stryn. Det er noen av de fineste stedene jeg vet om.

Tusen takk for tips!

Du bør tenkte litt mer over «alt annet» som betyr noe for deg/dere mtp å reise et sted, enn at det er flott om vinteren. Alle nevnte steder er vakre, men hva ønsker dere å gjøre på turen? Vil dere oppleve kultur, mat, arkitektur, historie..? Vil dere gå på ski eller kanskje delta på hundekjøring? Hvor langt er dere villige til å reise? Skal dere reise rundt? Skal dere reise med fly, tog, bil? Hvor mange dager har dere til rådighet osv. 

Du trenger ikke svare meg på dette :) Men lurt at disse tingene er tenkt litt gjennom. Det hjelper ikke at fx Lofoten er fin hvis utgangspunktet er Oslo og man bare har to dager til rådighet og begrenset budsjett! 

Annonse

Worriesome Plenty 2

Tromsø er jo nåde en by og kan tilby Nordlys Safari. Det har blitt veldig populært. Da har man jo litt by ting å kose seg med også, som restaurant, pub, museum pg slikt. Jeg har ikke vært der selv da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...