påskelilje Skrevet 23. oktober 2023 Skrevet 23. oktober 2023 Denne uka er jeg skikkelig fornøyd! Har fått til TRE ganger på treningssenteret 🙂 Mandag: Styrketrening, armer og skuldre, 1 time Torsdag: Styrketrening, rygg og bein, + mage, 1 time Fredag: Styrketrening, armer og skuldre, 1 time Søndag: tur i skogen, 1 time i raskt tempo Hva med dere andre? 4 Siter
Vhanja Skrevet 23. oktober 2023 Skrevet 23. oktober 2023 Veldig bra, påskelilje! Jeg er også ganske fornøyd med min uke. Mandag: 45 min hjemmetrening (karate, tøying, kroppstyrkeøvelser) Torsdag: Karatetrening Lørdag: 30 min hjemmetrening (samme som over) Tur totalt denne uka: 2,75 km Lite tur denne uka, har vært travelt. Men ellers fornøyd. 4 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2023 Skrevet 23. oktober 2023 Ikke så mye å rope hurra for, men har gjort øvelsene mine 6 av 7 dager, 1 styrkeøkt og en gåtur. Var en travel uke med to langdager og en del greier på jobb, både masse klassebesøk, møter og jeg holdt et foredrag - så jeg flatet totalt ut på fredag da jeg kom hjem og endelig kunne ta helg. 2 Siter
Gjest lavender Skrevet 23. oktober 2023 Skrevet 23. oktober 2023 Torsdag: Joggetur på 30 min, usikker på hvor langt da jeg ikke hadde på meg klokka. Er i oppstartsfasen og nybegynner så målet er å klare å jogge 5 km sammenhengende om 8 uker. Lørdag: Fjelltur på 3 timer. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2023 Skrevet 23. oktober 2023 Jeg hadde så mye å gjøre forrige uke at jeg ikke fikk gjort annet enn gåturene til og fra jobb. Men denne uka er jeg godt i gang. Kom akkurat hjem fra trening nå. 3 Siter
påskelilje Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Skrevet 23. oktober 2023 lavender skrev (7 timer siden): Torsdag: Joggetur på 30 min, usikker på hvor langt da jeg ikke hadde på meg klokka. Er i oppstartsfasen og nybegynner så målet er å klare å jogge 5 km sammenhengende om 8 uker. Lørdag: Fjelltur på 3 timer. Så gøy at du har begynt å jogge! Jeg har ikke løpt siden i sommer.... er en absolutt av-og-på-jogger 🙄😯😂 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 23. oktober 2023 Skrevet 23. oktober 2023 påskelilje skrev (6 minutter siden): Så gøy at du har begynt å jogge! Jeg har ikke løpt siden i sommer.... er en absolutt av-og-på-jogger 🙄😯😂 Ja, det er veldig gøy 😊 Jeg er også en av-og-på-jogger. Jeg begynte egentlig løpeprogrammet i august en gang, men så falt jeg av så må begynne på nytt nå, men satser på at jeg klarer fullføre denne gangen da (kom halvveis sist) 😄 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. oktober 2023 Skrevet 24. oktober 2023 Senvaktsuke og hjemmekontor her nå. Vanligvis sover jeg lenge når jeg jobber sent, men i dag er jeg fornøyd med at jeg kom meg opp og ut og fikk startet dagen med en liten morgentur på 3 km. 3 Siter
Grendel Skrevet 26. oktober 2023 Skrevet 26. oktober 2023 Det ble en økt på tredemølle pluss en skitur! Det er snø langt oppe i fjellet nå. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.