Gå til innhold

Ukas trening uke 42


påskelilje

Anbefalte innlegg

Denne uka er jeg skikkelig fornøyd! Har fått til TRE ganger på treningssenteret 🙂

Mandag: Styrketrening, armer og skuldre, 1 time

Torsdag: Styrketrening, rygg og bein, + mage, 1 time

Fredag: Styrketrening, armer og skuldre, 1 time

Søndag: tur i skogen, 1 time i raskt tempo

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra, påskelilje!

Jeg er også ganske fornøyd med min uke.
 

Mandag: 45 min hjemmetrening (karate, tøying, kroppstyrkeøvelser)

Torsdag: Karatetrening

Lørdag: 30 min hjemmetrening (samme som over)

Tur totalt denne uka: 2,75 km


Lite tur denne uka, har vært travelt. Men ellers fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å rope hurra for, men har gjort øvelsene mine 6 av 7 dager, 1 styrkeøkt og en gåtur. Var en travel uke med to langdager og en del greier på jobb, både masse klassebesøk, møter og jeg holdt et foredrag - så jeg flatet totalt ut på fredag da jeg kom hjem og endelig kunne ta helg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag: Joggetur på 30 min, usikker på hvor langt da jeg ikke hadde på meg klokka. Er i oppstartsfasen og nybegynner så målet er å klare å jogge 5 km sammenhengende om 8 uker.

Lørdag: Fjelltur på 3 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg hadde så mye å gjøre forrige uke at jeg ikke fikk gjort annet enn gåturene til og fra jobb. Men denne uka er jeg godt i gang. Kom akkurat hjem fra trening nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (7 timer siden):

Torsdag: Joggetur på 30 min, usikker på hvor langt da jeg ikke hadde på meg klokka. Er i oppstartsfasen og nybegynner så målet er å klare å jogge 5 km sammenhengende om 8 uker.

Lørdag: Fjelltur på 3 timer.

Så gøy at du har begynt å jogge! Jeg har ikke løpt siden i sommer.... er en absolutt av-og-på-jogger 🙄😯😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Så gøy at du har begynt å jogge! Jeg har ikke løpt siden i sommer.... er en absolutt av-og-på-jogger 🙄😯😂

Ja, det er veldig gøy 😊 Jeg er også en av-og-på-jogger. Jeg begynte egentlig løpeprogrammet i august en gang, men så falt jeg av så må begynne på nytt nå, men satser på at jeg klarer fullføre denne gangen da (kom halvveis sist) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Senvaktsuke og hjemmekontor her nå. Vanligvis sover jeg lenge når jeg jobber sent, men i dag er jeg fornøyd med at jeg kom meg opp og ut og fikk startet dagen med en liten morgentur på 3 km. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...